رمضانی:

سفر به رزمگاه شهدا تعظیم و ترویج روحیه ایثار است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: راهیان نور تکریم و گرامیداشت روحیه ایثاری است که رزمندگان اسلام در میادین نبرد هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.
کد خبر: ۱۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴ - 23March 2014

سفر به رزمگاه شهدا تعظیم و ترویج روحیه ایثار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "احمد رمضانی" معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در حاشیه اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق جنوب گفت: در طول سالیان متمادی دفاع مقدس، رزمندگان اسلام رشادتهای فراوانی را در دفاع از ولایت و دین از خود به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: اوج جوانمردی و رشادت دلیرمردان سپاه اسلام، شهادت در راه خدا بود که با تقدیم خون خود به عهدی که با خدای خود بسته بودند وفا کردند و عدهای که ماندند نیز به عهد خود با خدا وفا کردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) افزود: حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس میهن اسلامی در مناسبتهای اجتماعی و سیاسی، گلزارهای شهدا و اردوهای راهیان نور به نوعی تکریم، تعظیم و ترویج آرمانهای انقلاب و روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام، جانبازان و آزادگان سرافراز و شهدای گرانقدر است.

 وی این حضور حماسی مردم را پشتوانهای عظیم برای فعالیتهای جهادی در حوزههای اقتصادی و فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری در طول سال جدید عنوان کرد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار