سردار زاده کمند:

مدیریت جهادی تنها مختص ایران اسلامی است

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به سال"اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: مدیریت جهادی تنها مختص کشور عزیز ایران است.
کد خبر: ۱۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ - 24March 2014

مدیریت جهادی تنها مختص ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "زاده کمند" در سفر به استان کرمان در بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در جمع اعضای این قرارگاه در سخنانی به اهمیت نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری پرداخت.

 وی افزود:آغاز سال 93 با شعار "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" از جنبه های مختلف حائز اهمیت بوده وما باید در این حوزه تلاش کنیم.
 
وی بیان کرد: تجارب 8 سال دفاع مقدس به ما در هدایت جهادی کمک می کند و مدیریت جهادی تنها مختص کشور عزیز ایران است.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تنها چیزی که امروز به ما کمک خواهد کرد که از گردنه های پر پیچ و خم  عبور کنیم ،مدیریت جهادی است.
 
وی با بیان اینکه سال گذشته در عرصه نظم و امنیت سال خوبی بود و به جز در جرایم سرقت های خرد ، شاهد کاهش وقوع جرم بودیم و استان کرمان نیز در سال 92 با 170 نفر کاهش کشته در حوادث رانندگی رتبه نخست کاهش تلفات جاده ای را از آن خود کرد.
 
وی با اشاره به اینکه نظم و امنیت تنها مختص ناجا نیست گفت: این یک موضوع بین بخشی است و همه دستگاه های امنیتی و دست اندرکار باید در این امر بزرگ به ناجا یاری رسانند.
 
با همه فشارهای دشمن امروز جمهوری اسلامی امن ترین سال ها را تجربه می کند و سال  92 جزء امن ترین سالهاست.
 
این در حالی است که کشورهای همسایه ما دچار چالش های امنیتی هستند ولی خوشبختانه ایران متاثر از این کشورها نبوده و وضعیت امنیتی خیلی خوبی دارد.
 
امیدوارم خدای متعال به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم در سال 93 به مردم خدمت رسانی کنیم و امنیت و نظم را بهتر از گذشته در جامعه حاکم کنیم چراکه این مردم عزیز شایسته هر نوع خدمتی هستند.
 
گفتنی است سردار زاده کمند و هیئت همراه در سفر به استان کرمان به همراه سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان از قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس کرمان ، ستاد انتظامی و تعدادی از واحد های انتظامی بازدید کرد.
 
نظر شما
پربیننده ها