رئیس سازمان بسیج هنرمندان قزوین خبر داد

برگزاری "هفته هنر انقلاب" در نیمه دوم فروردین ماه ۹۳

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در ۲۰ فروردین ماه، هفته هنر انقلاب در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲ - 24March 2014

برگزاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد امیریمقدم در گفت و گویی اظهار کرد: 20 فروردین ماه 1372 سالروز شهادت سید مرتضی آوینی است که به همین مناسبت این روز به نام روز " هنر انقلاب " نامگذاری شدهاست و سازمان بسیج هنرمندان قزوین از 20 تا 26 فروروین " هفته هنر انقلاب " را با اجرای برنامههای گوناگون در قزوین برگزار میکند.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آوینی را از جمله برنامههای سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در هفته هنر انقلاب اعلام کرد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، دیدار با سردار آبنوش فرماندهی سپاه استان قزوین و استاندار از دیگر برنامههای این سازمان در هفته هنر انقلاب است که با حضور هنرمندان بسیجی و همکاری کانونهای بسیج هنرمندان استان انجام میشود.

امیریمقدم به برخی برنامههای سازمان بسیج هنرمندان در سال 93 اشاره و تصریح کرد: قصد داریم سومین مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین را در سال 93 برگزار و از کتاب در دست تالیف شهدای هنرمند استان نیز رونمایی کنیم.

وی تصریح کرد: هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی استان قزوین و جشنواره آواها و نواها با محوریت سرودهای انقلابی و دفاع مقدس و برگزاری جلسات حلقههای صالحین نیز از دیگر برنامههای پیش بینی شده سازمان بسیج هنرمندان در سال 93 است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار