رشد کمی 108 درصدی برنامه‌سازی با موضوع راهیان نور در سال92

رئیس بسیج رسانه ملی گفت: گروه‌های مستندساز با حضور در زیارتگاه‌های شهیدان، مستندهایی را از این مناطق تهیه و برای پخش به مرکز ارسال می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 24March 2014

رشد کمی 108 درصدی برنامه‌سازی با موضوع راهیان نور در سال92

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکترعلیاصغر جعفری با اشاره به فعالیتهای صداو سیما در عرصه راهیان نور اظهار کرد: امسال 150 نفر از خبرنگاران و مجریان رسانه ملی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور دارند. همچنین گروههای مستند ساز با حضور در زیارتگاههای شهیدان، مستندهایی را از این مناطق تهیه و برای پخش به مرکز ارسال می کنند.

وی با اشاره به چهارمین سال تاسیس قرارگاه رسانهای راهیان نور با مدیریت بسیج رسانه ملی در جنوب و غرب کشور گفت: طی سه سال گذشته ظرفیت بسیار خوبی برای پوشش خبری کاروانهای راهیان نور ایجاد شده و امسال نیز ضمن برنامهریزی جهت انجام فعالیتهای گسترده، چهار گروه نیز با تجهیزات فنی و واحد سیار کار پوشش برنامههای راهیان نور در ایام نوروز را برعهده دارند.

جعفری با بیان اینکه امسال 30 تا 40 درصد حجم کمی برنامههای تلویزیونی و رادیویی راهیان نور را افزایش داده ایم، بیان کرد: با اینکه به دنبال افزایش کیفی برنامهها نیز هستیم اما قریب به هفت تا هشت هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و 10 هزار دقیقه برنامه رادیویی تدارک دیده شده است.

به گفته وی برنامهسازی با موضوع راهیان نور در سال 92 با رشد کمی 108 درصدی مواجه بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار