فرمانده سپاه قم اظهار کرد

عزم ملی و مدیریت جهادی، راه کار اصلی مقابه با تحریم‌های اقتصادی

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی، راه کار اصلی مقابه با تحریم‌های اقتصادی است گفت: با عزم ملی و مدیریت جهادی سد راه دشمنان در تحریم‌های اقتصادی خواهیم شد.
کد خبر: ۱۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ - 24March 2014

عزم ملی و مدیریت جهادی، راه کار اصلی مقابه با تحریم‌های اقتصادی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار مهدی مهدوینژاد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته اظهار کرد: ایشان در سال گذشته حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند و در سخنرانی ابتدای امسال فرمودند که حماسه سیاسی با انتخابات و راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه تحقق پیدا کرد.

وی افزود: برای تحقق حماسه اقتصادی باید گامهای موثری برداریم چرا که دشمنان به این نتیجه رسیدهاند که در عرصههای پیچیده و دشوار در ابعاد مختلف نمیتوانند با ایران مقابله کنند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم تصریح کرد: دشمنان امروز اقتصاد را به عنوان نقطه ضعف کشور ما در نظر گرفتهاند و در حال افزایش فشار هستند.

وی با اشاره به عزم ملی یعنی بسیج شدن تمام مردم خاطرنشان کرد: ملت ایران در دفاع مقدس، انقلاب و تهاجمات گوناگون دشمن ثابت کردهاند که میتوانند یک عزم ملی و همه جانبه داشته باشند.

مهدوینژاد به بسیج عمومی مردم یعنی یک تصمیم جدی و قاطع برای حرکت به این سمت با یک مدیریت جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی هم برای مردم این یک موضوع پیچیده نیست و ملت ایران بارها مدیریت جهادی را عملیاتی و اجرایی کردهاند و بارها در عرصههای مختلف نشان دادهاند که میتوانند مدیریت خوبی داشته باشند.

وی گفت: پرچمداران این عزم ملی مسئولان هستند که باید همانند این مردم انقلابی باشند و از آنها عقب نمانند تا با گامهای موثر ایران را به قلههای رفیع پیشرفت برسانند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار