مدیرکل میراث فرهنگی ایلام خبر داد

آمادگی ایلام در استقبال از کاروان های راهیان نور

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: کلیه تمهیدهای لازم برای استقبال از کاروان های راهیان نور در استان ایلام اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ - 24March 2014

آمادگی ایلام در استقبال از کاروان های راهیان نور

"عبدالمالک شنبه زاده" با اساره به اینکه کلیه تمهیدهای لازم برای استقبال از کاروان های راهیان نور در استان ایلام اندیشیده شده است، گفت: شهرستان های مهران و دهلران به سبب موقیعت جغرافیایی و وجود یادمان های دفاع مقدس به ویژه منطقه عملیاتی شرهانی و قلاویزان که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است به ویژه در فصل بهار و ایام نوروز همه ساله میزبان تعداد زیادی از کاروان های راهیان نور است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام تصریح کرد: این ایام فرصت مناسبی برای معرفی شهرستان دهلران و مهران به هموطنان مناطق مختلف کشور است که در قالب کاروان های راهیان نور به این شهرستان ها سفر میکنند.

وی گفت: در این راستا نیز اکنون کلیه تمهیدهای لازم از جمله تشکیل ستاد استقبال از این کاروان ها، اسکان با ایجاد کمپ و تجهیز مدارس ، نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی چادرهای اطلاع رسانی،تهیه بروشور های تبلیغاتی و امداد و نجات سیار در دهلران ومهران انجام گرفته است.

 شنبه زاده خاطرنشان کرد: شهرستان های دهلران و مهران به عنوان یکی از مناطق مهم در دوران جنگ کانون عملیات های مهمی از جمله "محرم" " کربلای1"و "فتحالمبین" بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار