کاروان راهیان نور خانواده های چالدرانی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نخستین کاروان خانوادگی زائران چالدرانی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۱۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 25March 2014

کاروان راهیان نور خانواده های چالدرانی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "حسنعلی چراغی" مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی درگفت وگویی اظهار کرد: نخستین کاروان راهیان نور شهرستان چالدران امروز در قالب کاروان خودجوش خانوادگی عازم مناطق عملیاتی جنوب شد.

وی افزود: این کاروان با بدرقه رسمی مسئولان سپاه و تعدادی از مسئولان شهرستانی به تعداد 47 نفر از مزار شهدای چالدران عازم مزار شهدای ایران شد.
 
وی گفت: روزهای ششم و هفتم فروردین ماه نیز دو کاروان دیگر در قالب 94 نفر خواهر و 94 نفر برادر عازم سرزمین های جنوب کشور از این شهر می شوند.
 
چراغی ادامه داد: امسال سفر و بازدید از مناطق عملیاتی به صورت خانوادگی میسر می باشد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سپاه پاسداران شهرستان در قالب سفر خانوادگی با وسیله شخصی برای بهره گیری از امکانات طول مسیر از قبیل اسکان و پذیرایی به صورت رایگان و دریافت برگ بازدید مناطق عملیاتی مورد نظر ثبت نام کنند.
 
وی راهیان نور را مسیری برای مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمن به برگزاری راهیان نور در کشور ما حساس است زیرا برگزاری این اردوها تاثیر ویژه ای بر تقویت معنویت نسل جوان جامعه دارد.
 
چراغی گفت: توزیع نرم افزارهایی با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور بین زائران، تامین راوی، برگزاری مراسم ستاد بدرقه با حضور مسئولان و نیز فضاسازی کاروانها و محل اعزام از جمله اقدامات فرهنگی برای کاروان های راهیان نور است.
نظر شما
پربیننده ها