با صدور بیانیه‌ای؛

سپاه روح‌الله اقدام اتحادیه اروپا درخصوص حزب‌الله لبنان را محکوم کرد

سپاه روح‌الله استان مرکزی در محکومیت اقدام اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن نام شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی بیانیه‌ای صادر‌ کرد.
کد خبر: ۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲ - 25July 2013

سپاه روح‌الله اقدام اتحادیه اروپا درخصوص حزب‌الله لبنان را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این بیانیه آمده است: یریدون لیطفووا نور الله بافواههم و الله یتم نوره و لو کره الکافرون».

اتحادیه اروپا با گنجاندن نام شاخه نظامی حزبالله لبنان در فهرست تروریستی خود بار دیگر عجز و ناتوانی خود را در مقابل دستور مقامات آمریکایی و اعمال نفوذ شبکه جنایتکار صهیونیسم بین الملل نشان داد. تصمیمیکه هیچکس را شگفتزده نکرد.
 
مقاومت مدتهاست که مظلوم است سخن از دیروز و امروز نیست. صحبت سالهاست. انگلیس و آمریکا و برخی دیگر از کشورهای نشاندار اروپایی که در نیم قرن اخیر و از لحظه شوم شکلگیری نطفه رژیم صهیونیستی در پشت سر صهیونیستها قرار داشتهاند، با کوبیدن بر طبل دروغین مشارکت حزبالله در حادثه انفجار تروریستی بورگاس بلغارستان مقدمات این توطئه شوم را فراهم کردند. اما کیست که نداند ایستادن حزبالله در کنار مردم رنج کشیده سوریه، علت اصلی این چنین اقداماتی است.
 
در این بیانیه تاکید شده است: این اقدام اروپا بار دیگر بر این نکته صحه گذاشت که معیارهای غرب در تعریف تروریسم همواره دوگانه و ضدانسانی بوده و به جای آنکه تروریستهای اسرائیلی، آدمکشان سلفی در سوریه و یا حتی کشتار دست جمعی دهها هزار مسلمان در میانمار را محکوم کند ، مدافعان آزادی و کرامت انسانی را هدف قرار داده است. یقینا این اولین و آخرین باری نخواهد بودکه مقاومت اسلامی از سوی دشمنان مورد هدف قرار می گیرد، اما قرار دادن نام حزب الله در لیست تروریستی اتحادیه اروپا چیزی از ارزش و بهای آن کم نمی کند و حزب الله همیشه یک جنبش اصیل و خط اول مقاومت در جهان اسلام در برابر زیاده خواهیها و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی بوده و خواهد بود.
 
آنان باید بدانندکه درس مقاومتی که امام روح الله به تمام آزادگان جهان داد و در ذهن و جان آنان رسوخ کرد، با لجن پراکنیهای دشمنان و بدخواهان مستضعفان جهان به فراموشی سپرده نخواهد شد. زیرا دشمنان از فهم فلسفه "مقاومت تا سر حد شهادت" ناتوانند. دور نیست روزی که دولتهای جنایتکار غربی و در راس آن آمریکا در لیست سیاه افکار عمومی تمام مردم جهان از هر قوم و نژادی قرار گیرند.
 
ما بسیجیان رهرو امام شهدا، همانند تمامی مظلومان و مستضعفان جهانی که بر دفاع از ارزش های الهی و کرامت و شرف انسانی مصممند، ضمن محکوم کردن این تصمیم اتحادیه اروپا که مشوّق سیاست سرکوب و تجاوز اسرائیل است، بر همبستگی خود با ملت لبنان و مقاومت قهرمانانه اش علیه رژیم اشغالگر تاکید می کنیم.
نظر شما
پربیننده ها