روز خونین دیگر برای عراقی‌ها/۴۴ کشته در حملات دیروز تروریست‌ها در مناطق مختلف

روز گذشته عراق و به ویژه شهر بغداد شاهد روز خونینی بود به طوری که دستکم 44 نفر در حملات تروریست‌ها کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۱۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 28March 2014

روز خونین دیگر برای عراقی‌ها/۴۴ کشته در حملات دیروز تروریست‌ها در مناطق مختلف

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از الجزیره، روز گذشته در سلسله انفجارهایی در شهرهای مختلف 44 نفر کشته شدند که در شدیدترین این حملات در محله الأعظمیة در شمال بغداد 18 نفر در پی انفجار تروریستی کشته و بیش از 50 تن نیز زخمی شدند.

انفجار دیگری در محله العامریه در غرب بغداد هم منجر به کشته شدن 3 غیر نظامی و زخمی شدن 8 تن دیگر شد. همچنین پلیس عراق اعلام کرد که 5 نفر از اعضای یک خانواده در حمله افراد مسلح در منطقه «حمام العلیل» شهر موصل کشته شدند.

علاوه بر این دیروز در موصل 4 نیروی امنیتی در دو عملیات تروریستی کشته شدند که در یکی از این حملات تروریستها با شناسایی یک مقر مخفی پلیس در محله التبانه یک افسر کشته شد و یکی دیگر از نیروهای پلیس نیز زخمی شد. همچنین در انفجار در کاروان نظامی یک سرهنگ و 4 سرباز ارتش عراق در فلوجه کشته شدند.

تکریت نیز شاهد حملات تروریستها بود به طوری که در حمله به یکی از سرهنگهای عالی رتبه پلیس عراق که مسئول بخش فناوری اطلاعات بود وی کشته شد و همسرش نیز به شدت زخمی شد،علاوه براین چندین نفر دیگر نیز در تکریت در حملات افراد مسلح کشته شدند. انفجار تروریستی در ابوغریب در غرب بغداد نیز منجر به کشته شدن یکی از نیروهای بیداری و زخمی شدن 4 تن دیگر شد.

نظر شما
پربیننده ها