عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حرکت گروه جیش‌العدل در راستای حرکت القاعده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: گروه جیش‌العدل خود را شاخه‌ القاعده در ایران می‌دانند و حرکت این گروه در راستای حرکت القاعده است.
کد خبر: ۱۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ - 29March 2014

حرکت گروه جیش‌العدل در راستای حرکت القاعده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیهای شهادت مرزبان ایرانی را محکوم و خواستار پیگیری مقامات ایرانی برای آزادی مرزبانان شدند.

وی افزود: در این بیانیه تأکید شده که وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و وزارت کشور حوزه نیروی انتظامی به صورت جدی به مسئله آزادی مرزبانان ایرانی بپردازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وزارت امورخارجه اقدامات دیپلماتیک خود را شروع کرده و با جدیت پیگیر آزادی مرزبانان است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اقدامات وزارت امور خارجه نیروی انتظامی و وزارت کشور برای حفظ سلامت سایر گروگانها با جدیت فعال شدهاند.

حیدرپور با محکوم کردن شهادت یکی از مرزبانان ایرانی گفت: نمایندگان مجلس بیانیه را امضا و ابلاغ کردهاند و امیدوار هستیم هر چه زودتر 4 گروگان دیگر آزاد شوند.

وی افزود: این گروه خواستههایی غیرمنطقی برای آزاد کردن 5 مرزبان ایرانی از جمهوری اسلامی داشتند، که با برآورده نشدن آن یکی از گروگانها را به شهادت رساندند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به اینکه گروه جیشالعدل از شاخههای القاعده است، بیان کرد: مطالبات و خواستههای این گروه همانند وهابیها و القاعده است.

وی با بیان اینکه حرکت آنها در راستای حرکت القاعده است، بیان کرد: این گروه خود را شاخه القاعده در ایران میدانند و تقاضای شان، خواستههای القاعده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار