سردار نقدی در دیدار با خانواده شهید خلیلی:

امروز در عرصه فرهنگ بی سر و صدا جوانان را ذبح و ملت را سر می‌برند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهادت علی خلیلی، بسیاری از افراد را از غفلت بیدار کرده و به صحنه می‌کشاند، گفت: در این موضوع باید مدعی العموم به عنوان جرم ورود کند چراکه بحث امنیت اخلاقی جامعه مطرح است.
کد خبر: ۱۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ - 31March 2014

امروز در عرصه فرهنگ بی سر و صدا جوانان را ذبح و ملت را سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید علی خلیلی با خانواده این شهید امر به معروف و نهی از منکر دیدار کرد.
 

این شهادت ها خیلی از افراد را از غفلت بیدار نموده و به صحنه می کشاند

سردار نقدی در این دیدار شهادت مظلومانه این شهید را سبب احیای امر به معروف و نهی از منکر و انگیزه بیشتر جوانان برای اجرای این فریضه دانسته و تصریح کرد: دشمنان و افراد نادرست تصور می کنند با کشتن و زخمی کردن موجب ترس نیروهای حزب الله می شوند در حالیکه اینجا عرصه عشق و شور مومنین است و هر جا خطر بیشتری هست، علاقمندی جوانان برای حضور نیز بیشتر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چه مسئولین وظایف خود را انجام دهند چه ندهند، خون مظلومانه علی موجب جوش و خروش جوانان مومن می گردد و در طلیعه سال فرهنگ، شهادت این جوان بسیجی بسیاری از برکت ها را در پی خواهد داشت و مظلومیت او خیلی از گره ها را باز خواهد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به تلفات عرصه تهاجم فرهنگی اشاره نموده و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس وقتی مجروح یا شهیدی بر می گشت همه او را تکریم می کردند اما امروزه در عرصه فرهنگ، بی سر و صدا و خاموش جوانان را ذبح و ملت را سر می برند.

وی با این بیان که شهادت علی خلیلی، بسیاری از افراد را از غفلت بیدار نموده و به صحنه می کشاند تاکید کرد: اشکال دستگاه قضا این است که به امر و نهی مانند قضایای شخصی نگاه می کند حال آنکه باید مدعی العموم به عنوان جرم ورود کند چراکه بحث امنیت اخلاقی جامعه مطرح می باشد.

 

اولین شهید عرصه فرهنگ در سال 93

در ادامه این دیدار پدر شهید علی خلیلی، ایشان را اولین شهید عرصه فرهنگ در سال 93 خوانده و اظهار داشت: علی آرزوی شهادت داشت و یکبار که 12 سال داشت و به جمکران رفته بودیم، نامه ای را به داخل چاه انداخت و پس از اینکه از او پرسیدم چه نوشتی؟ گفت که نوشتم: خدایا شهادت مرا نزدیک تر بگردان.

پدر این شهید امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: یکبار وقتی خواب بودم متوجه شدم چیزی پایم را قلقلک می دهد، بلند شدم و دیدم پسرم علی در حال بوسیدن پای من است.

 

مسئولین باید از جوانان انقلابی حمایت کنند

مادر این طلبه شهید طی صحبتی کوتاه گفت: علی دوست داشت در این راه برود اما مسئولین باید کاری کنند که جوانان پاکی همچون علی اینگونه در معرض آسیب و تهدید از سوی اراذل قرار نگیرند و بایستی از جوانان انقلابی حمایت کنند.

 

ضربت خوردن در شب نیمه شعبان

عموی شهید خلیلی نیز اظهار کرد: علی در سن هفت سالگی بچه های هم سن و سال خود را جمع کرد و برای امام حسین علیه السلام هیئت عزاداری راه انداخت.

عموی شهید ادامه داد: این شهید مظلوم و مودب بود و در شب حادثه که شب نیمه شعبان بود، فقط گفته بود که این کار را نکنید در نیمه شعبان زشت است ولی شش نفر او را مورد ضرب و شتم با سلاح سرد قرار دادند.

نظر شما
پربیننده ها