سردار رادان:

از برخورد با خرده فروشان مواد مخدر تا رصد مرزها، برنامه های پلیس در سال جدید است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادین پر خطر، توجه بیشتر در حوزه مرزبانی خصوصاً مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و بخشی از دریا را از دیگر برنامه های پلیس در سال 93 اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ - 31March 2014

از برخورد با خرده فروشان مواد مخدر تا رصد مرزها، برنامه های پلیس در سال جدید است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ "احمدرضا رادان" در حاشیه بازدید از اقدامات و فعالیتهای قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز با اجرای طرح نوروزی چند هدف را دنبال میکند؛ در بخش انتظامی، تامین امنیت مسافران و در عین حال شهرهای مسافر پذیر مورد توجه است.

وی از کاهش ۳۷ درصدی تلفات رانندگی در نوروز ۹۳ خبر داد و با اشاره به افزایش کمی حوادث رانندگی طی دو روز گذشته، گفت: دو عامل اصلی در بروز حوادث رانندگی، شتاب زدگی و عدم استراحت کافی رانندگان است.

رادان افزود: بیشترین سهم تصادفات مربوط به محورهای "رشت – لاهیجان"، "اصفهان – شیراز" و "شاهرود - سبزوار" بوده است.

جانشین فرمانده ناجا به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با استراحت کافی و عدم شتاب زدگی از بروز حوادث جلوگیری کنند.

رادان خاطرنشان کرد: امیدواریم سال ۹۳ در حوزه راهنمایی و رانندگی، سال کاهش تلفات جادهای باشد.

وی همچنین با هشدار به مجرمان گفت: برنامههای مهمی در راستای مقابله با سارقان در دستور کار داریم و با همکاری دستگاه قضا با مجرمان به شدت برخورد میشود.

سردار رادان برخورد با مواد فروشان خرد و معتادین پر خطر، توجه بیشتر در حوزه مرزبانی خصوصاً مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و بخشی از دریا را از دیگر برنامههای پلیس در سال ۹۳ اعلام کرد.

جانشین فرمانده ناجا از پیگیری ویژه بحث امنیت اخلاقی در سال جدید نیز خبرداد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار