سرلشگر بسیجی دکتر فیروزآبادی:

هر اقدام نظامی علیه سوریه صهیونیست‌ها را به کام آتش می‌برد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تبیین پیامدهای حمله احتمالی آمریکا و هم پیمانان آن به سوریه تاکید کرد: هر اقدام نظامی علیه سوریه، صهیونیست‌ها را به کام آتش خواهد کشاند.
کد خبر: ۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴ - 28August 2013

هر اقدام نظامی علیه سوریه صهیونیست‌ها را به کام آتش می‌برد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون تحولات سوریه و تهدید آمریکا و جبهه متحد ضد سوری به دخالت نظامی در این کشور اظهار داشت: طی بیش از دو سال جنگ تحمیلی علیه دولت و مردم سوریه، نشان داده شد که ملت سوریه از روحیه و عزم مقاومت بالایی برخوردار است و محصول مقاومت آنها در هر جنگ دیگری پیروزی خواهد بود.


وی با اشاره به خطاهای راهبردی دولتمردان ایالات متحده مبنی بر یارگیری و لشکرکشی به منطقه و تحمیل جنگ و خونریزی به ملتهای اسلامی و نیز دامن زدن به نابسامانیهای جامعه آمریکا افزود: یکی از عوامل فقر و بیخانمانی کنونی مردم آمریکا، هزینههای گزافی است که دولتمردان بیخرد این کشور در اثر راهاندازی جنگ و خونریزی در سایر کشورها بر مردم این کشور تحمیل کردهاند.


سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی تصریح کرد: هرگونه عملیات جدید در منطقه خسارات زیادی دنبال داشته و جز خشنودی صهیونیستها برای هیچکس عایدی نخواهد داشت و این خسارتی بزرگ بر جامعه بشریت بوده ودامنه آن تنها به جامعه مسلمانان محدود نخواهد شد.


عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان این که دولت آمریکا به جای قتل و خونریزی به فکر جامعه و مردم آمریکا باشد، خاطرنشان کرد: اندیشمندان و نخبگان آمریکایی و جامعه جهانی در حقیقت باید به دنبال یافتن راه چارهای برای معضلات بزرگی که حاکمان آمریکایی بر جامعه جهانی تحمیل میکنند، باشند.


رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و سایر هم پیمانان آنها در لشکرکشی به منطقه و سوریه زیان خواهند دید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار