تشریح عملکرد قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی

نماینده ناجا در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب به تشریح اقدامات ناجا در این قرارگاه پرداخت.
کد خبر: ۱۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 01April 2014

تشریح عملکرد قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ دوم "نقی محمدی" نماینده ناجا در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب، در خصوص عملکرد قرارگاه راهیان نور ناجا، اظهار کرد: از جمله اقدامات و فعالیت های عملیاتی، امنیتی قرارگاه راهیان نور ناجا، معرفی نمایندگانی از پلیسهای پیشگیری، راهور، حفاظت، پلیس امنیت و گسترش گشتهای انتظامی و راهور در طول مسیرهای یادمانها و ایجاد پایگاههای انتظامی به صورت ثابت در یادمانها و بررسی مستمر محورها و کنترل ترافیک در سطح جادهها و تشدید اقدامات امنیتی در حفاطت از مرزها بود.

وی افزود: اعزام ۵۲۱۱ نفر از خانوادههای ناجا، ۳۰۰ نفر از دانشجویان مراکز آموزشی ناجا به اردوهای راهیان نور و اسکان اضطراری دو هزار نفر از کاروانهای اعزامی به استان خوزستان از دیگر برنامههای  این قرار گاه بوده است.

محمدی بیان کرد: یادمان شهید سبحانی در شهرستان سوسنگرد حدود ۲۰ هزار نفر بازدید کننده داشت، امسال نیز نمایشگاه دفاع مقدس هم در این یادمان برپا شد.

نماینده ناجا در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در سه راهی هویزه که پذیرای حدود چهل هزار نفر بود و توزیع سه هزار بسته فرهنگی بین زائران و توزیع چهار هزار تقویم سال ۹۳ با تصاویر شهدا از اقدامات فرهنگی ناجا در راهیان نور بود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ بنر با محوریت شهدا در سطح خوزستان نصب گردید، همچنین برپایی نماز وحدت با حضور مسئولین شهرستان سوسنگرد و عزاداری ایام فاطمیّه و دایر کردن کانونهای قرآنی به مدت ۱۰ شب در یادمان شهید سبحانی از دیگر اقدامات ناجا در بازه اوج حضور زائران شهدا در راهیان نور جنوب بود.

محمدی در ادامه افزود: ویزیت ۱۲۰ نفر از اهالی اطراف یادمان شهید سبحانی توسط پزشکان متخصص ناجا، سرکشی به منازل شهدا، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و برپایی نمایشگاه ره آورد سرزمین نور را نیز در یادمان شهید سبحانی از دیگر اقدامات قرارگاه راهیان نور ناجا بود.

نظر شما
پربیننده ها