سردار مومنی:

تصادفات جاده‌ای نوروز امسال 10 درصد کاهش یافت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: تصادفات جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹ - 01April 2014

تصادفات جاده‌ای نوروز امسال 10 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "اسکندر مومنی" در دیدار با استاندار اصفهان افزود: امسال تردد خودروها در جاده های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش یافته است.

وی به راهاندازی سامانه نظارت مردمی بر تخلفات احتمالی رانندگان اتوبوسها در نوروز 93 اشاره کرد و گفت: این امر سبب کاهش آمار تصادفات اتوبوس های مسافربری در جاده ها شده است.
 
سردار مومنی همچنین از همکاری رانندگان اتوبوسهای مسافربری با پلیس قدردانی کرد.
 
وی به مردم توصیه کرد که در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بازگشت تدریجی به مبدا داشته باشند.
 
رییس پلیس راهور کشور در خصوص وضع تردد خودروها در جاده های استان اصفهان گفت: امسال شاهد کاهش دو درصدی میانگین سرعت در آزاد راه و بزرگراه های این استان نسبت به سال گذشته بودیم.
 
سردار مومنی از تدابیر استاندار و مجموعه شورای هماهنگی خدمات سفر استان برای ایمنی راهها و راه اندازی ایستگاههای سلامت در محورهای اصلی استان تشکر و ابراز امیدواری کرد که در تمام استان ها ایستگاههای سلامت در جاده ها ایجاد شود.
 
استاندار اصفهان نیز در این دیدار از هماهنگی، تعامل خوب و سازنده نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در تعطیلات نوروز تشکر کرد و گفت: یکی از مشکلات استان اصفهان تحمل بخشی از بار ملی حمل و نقل کشور است.
 
رسول زرگر پور افزود: این امر هزینههای زیاد را به این استان تحمیل کرده ولی در مقابل هیچ کمک شاخصی در این ارتباط به استان اصفهان نمیشود.
 
وی با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان کریدور شمال – جنوب و شرق – غرب کشور مطرح است، اظهار داشت: اقدامات اساسی باید در خصوص ایجاد مانیتورینگ یکپارچه در راههای اصلی استان صورت گیرد.
 
زرگرپور با بیان اینکه امسال استان اصفهان در تعطیلات نوروزی با افزایش هفت درصدی مسافر و اسکان مواجه بوده است، افزود: تصادفات جاده ای در استان اصفهان به خاطر تدابیر پیشبینی شده و اجرای دقیق مصوبات شورای هماهنگی خدمات سفر کاهش یافته است.
نظر شما
پربیننده ها