زاهدیان خبر داد

حضور پررنگ پلیس امنیت اخلاقی در تفرجگاه‌ها در روز طبیعت

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از حضور پررنگ پلیس امنیت اخلاقی در محیط‌های عمومی و تفرجگاه‌ها، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ - 01April 2014

حضور پررنگ پلیس امنیت اخلاقی در تفرجگاه‌ها در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "محمدمسعود زاهدیان" با اشاره به تمهیدات ناجا برای اجرای امنیت اخلاقی تفرجگاهها در سیزدهمین روز فروردین ۹۳، اظهار کرد: نیروی انتظامی براساس اولویتهای سازمانی و بمنظور آرامش خیال شهروندان در روز طبیعت، برنامههای گستردهای برای تامین امنیت اخلاقی مراکز تفریحی و تفرجگاهها، دارد.

وی ادامه داد: حضور عوامل انتظامی در این مناطق برای حفظ سلامت و امنیت اماکن تفریحی برای استفاده شهروندان است، امیدواریم مردم نیز با خدمتگزاران خود، همکاری خوبی داشته باشند، تا این روز خاطرهای خوش و لذت بخش برای هموطنانمان به همراه داشته باشد و همچنین تا افراد هنجارشکن و ناباب فرصت سوءاستفاده پیدا نکنند.

زاهدیان با اشاره به حضور گسترده ماموران پلیس از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون گفت: همزمان با روز طبیعت، پلیس امنیت اخلاقی نیز حضور خود را در محیطهای عمومی و تفرجگاهها تقویت میکند.

وی فرهنگ و اعتقادات شرعی و عرفی مردم آنان را بسیار بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: هموطنان همواره بدنبال حفظ شعائر عرفی و دینی هستند و همین امر موجب میشود تا بتوانیم وضعیت اخلاقی خوبی را برای اماکن تفریحی در سیزدهمین روز فروردین ماه، متصور باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار