مسئول تبلیغات لشگر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

نگذارید نام "لشگر ویژه ۲۵ کربلا" از یاد‌ها برود

مسئول تبلیغات لشگر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: تمام راویان و سخنرانان شمالی در بیاناتشان، حداقل برای یک مرتبه نام مبارک "لشگر ویژه ۲۵ کربلا" را بر زبان جاری کردند تا این نام هیچ وقت فراموش نشده و از یاد‌ها نرود.
کد خبر: ۱۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ - 03April 2014

نگذارید نام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "نبیالله داوری" در گفتوگو با فارس، از حضور خود در یادمان شهدای هفت تپه خبر داد و اظهار کرد: هفت تپه صرفاً محل بازپروری نیروهای خدوم لشگر ویژه ۲۵ کربلا نبوده، بلکه محل به شهادت رسیدن فرمانده عزیز گردان ویژه شهدا "سردار شهید حاج جعفر شیرسوار" و بیش از ۲۰ شهید نیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه پادگان هفت تپه، مرکز مقاومت رزمندگان شمال کشور محسوب میشد، افزود: از آنجایی که لشگر ویژه ۲۵ کربلا، زبانزد در میان لشگرهای سپاه اسلام بود، دشمن بارها هفت تپه را مورد بمباران هوایی قرار داد.

داوری هفت تپه را محل تداوم فکر و اندیشه حسینی دانست و خاطرنشان کرد: این مکان که مملو از نفسهای شهیدان بوده، از آثار ماندگار جنگ به شمار میآید که امروز باید به بهرهبرداری مناسب برسد.

مسئول تبلیغات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، اذعان کرد: هفت تپه، قدمگاه مقام معظم رهبری و عدهای از علما و مراجع گرانقدر بوده که با حضور خود در این آمادگاه، موجب تقویت روح معنوی رزمندگان میشدند.

وی با پیشنهاد اینکه یادمان هفت تپه هم همانند پادگان شهید جعفراده اندیمشک، باید محل استقرار زائران سرزمین نور شود، گفت: باید اعزامهای کاروانهای دانشآموزی طوری برنامهریزی شود تا این آیندهسازان کشور، بتوانند بهره کافی را از این یادمان ببرند.

داوری در پایان با بیان اینکه امروز باید هفت تپه، تجمعگاه بسیجیان شمالی در جنوب کشور شود، اضافه کرد: عده زیادی از بهترین یاران این نظام برای حفظ و پایداری لشگر همیشه پیروز ۲۵ کربلا زحمت کشیدند، لذا تمام راویان و سخنرانان شمالی در بیاناتشان، حداقل برای یک مرتبه نام مبارک "لشگر ویژه ۲۵ کربلا" را بر زبان جاری کردند تا این نام هیچ وقت فراموش نشده و از یادها نرود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار