بیانیه مرکز هیئت‌های عاشورای فاطمی:

همچون شهید خلیلی‌ اجازه حاکم شدن فضای فساد و فحشا را نخواهیم داد

مرکز هیئت‌های عاشورای فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲ - 03April 2014

همچون شهید خلیلی‌ اجازه حاکم شدن فضای فساد و فحشا را نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

امسال امت ایران اسلامی با دو فا طمیه روبروست. این تقارن از یکسو موجب میشود تا از برکات فاطمی بیشتر بهرهمند شویم و از سوی دیگر میتوانیم خود را در شعاع تعالیم آن حضرت قرار دهیم. یکی از مهمترین تعالیم آن حضرت اطاعت از امامت و ولایت بوده است، از این رو ضمن تأکید بر اطاعت و اجرای فرامین حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، توجه همگان را به نکات ذیل جلب مینماییم.

1- ما معتقدیم تحقق شعار حماسه سیاسی در سال 1392  به دلیل اعتقاد و ایمان  راسخ ملت به اسلام، انقلاب و اطاعت از رهنمودهای حضرت آقا بوده که با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و راهپیمایی عظیم 22 بهمن صورت گرفت. این در حالیست که عدم توفیق در شعار حماسه اقتصادی، بدلیل فریب خوردن برخی مسئولان به وعده و وعیدهای آمریکای دروغگو در رفع تحریمها طی مذاکرات هستهای بوده است.

اکنون که  نگاه اقتصادی معطوف به بیرون شکست خورده و تنها به 4.2 میلیارد دلار آن هم به طور قسطی از 130 میلیارد دلار بلوکه شده خود در غرب بیشتر دست نیافتهایم، باید همگان نگاه اقتصاد را، معطوف به ظرفیتهای داخلی بنماییم. خصوصا اینکه سیاستهای اقتصاد مقاومتی تصویب و از سوی حضرت آقا ابلاغ شده است.

بر همین اساس از مسئولین میخواهیم اجازه ندهند اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصاد ریاضتی شود، زیرا برخی فقط دنبال کاهش و یا حذف یارانهها و یا افزایش مالیات ارزش افزوده از 3 به 8 درصد هستند. ما از سوی دیگر از مسئولین میخواهیم اجازه ندهند اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصاد آزاد شود، زیرا برخی فقط به دنبال رشد اقتصادی و رشد تولید ناخالص ملی بدون توجه به عدالت اقتصادی و اجتماعی هستند. مسئولین بدانند ظرفیتهای داخلی از جمله نیروی انسانی از عوامل اصلی عزم ملیاند و مسئولین را حداقل در افزایش تولید داخلی، کاهش مصرفگرایی، بالابردن بهرهوری و مصرف تولیدات داخلی یاری مینمایند. البته مسئولین باید مقابله با فساد و اسرافزدایی را از خود شروع کنند.

2- اولویت فرهنگ به اقتصاد در این است که برای هریک از عوامل اقتصادی و حتی عناصر اجتماعی نیاز به باز تولید هنجارها وارزشهای فرهنگی خاص آن را داریم که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

3- ما از دستگاههای رسمی فرهنگی اطلاعاتی و امنیتی میخواهیم جلوی تخریب فرهنگی را بگیرند، زیرا رسانههای تبلیغی بیگانه و رسانههای همسو با آنان در داخل تلاش دارند به جای عزم راسخ ملی، تردید را در مردم ترویج کنند و به جای احساس عزت و اعتماد به نفس، احساس حقارت در مردم را تزریق نمایند و به جای ایمان راسخ، شبههافکنی و بی اعتقادی را دامن زنند. به جای کار، تلاش و همت بلند، لذتجویی و شهوترانی را گسترش دهند. از این رو دولت فکر نکند بر اساس  شعار خصوصیسازی فرهنگ که در تبلیغات انتخاباتی سر داده است میتواند وظایف دفاعی و ایجابی خود را کنار بگذارد. مسئولین بدانند تخریب فرهنگی خط قرمز  ماست.

4- ما از عملکرد شهید خلیلیها در اجرای امر به معروف، نهی از منکر و دفاع از نوامیس مردم حمایت میکنیم و راه آنها را نصبالعین خود قرار میدهیم و اجازه نخواهیم داد تحت عنوان آزادی، فساد و فحشا حاکم شود؛ از این رو به روشنفکران غربی تأکید داریم که آزادی در ایران مانند همه کشورها دارای ضابطه است و ما اجازه نمیدهیم تحت عناوینی مثل تساهل و تسامح و یا تحمل مخالف ، دیدگاههای غربی را به جامعه تزریق نمایند. ما در غرب مشاهده کردهایم که نسلکشی در بوسنی، ضرب و شتم و حتی کشتن یک زن محجبه و یا آتش زدن افراد غیر هموطن در نهایت سبوعیت انجام میشود.

مسئولین نیز بدانند آزادی در همه جای دنیا دارای خط قرمز است، چنانچه خط قرمز تردید در هلوکاست محاکمه و زندان است. بر همین اساس نباید اجازه دهند برخی با پول مردم و با سوء استفاده از هنر، نشریه و سینما بخواهند در باورها و ایمان مردم رخنه و خدشه وارد کنند. در غیر این صورت ما طبق بند "میم" وصیتنامه حضرت امام به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.
 
5- ما معتقدیم مدیریت جهادی در اقتصاد و فرهنگ نیاز اصلی جامعه کنونی ماست، از این رو مدیران باید ولایتمدار، سادهزیست، مردمی، انقلابی و با روحیهای استکبار ستیز باشند تا از یک طرف بتوانند عزم ملی یعنی همکاری مردم و مسئولین را  سازماندهی کنند و از طرف دیگر هراسی از دشمن نداشته و مرزبندی صریح خود را با جبهه دشمن حفظ کنند. مسئولین بدانند ما دشمن را بطور دائم رصد خواهیم کرد.

ما معتقدیم اگر مدیریت جهادی در کشور حاکم بود، با هیئت پارلمانی اروپا که با گستاخی تمام با محکومان فتنه  ملاقات کردند، برخورد مینمود و آنها را از کشور اخراج میکرد تا امروز شاهد  قطعنامه وقیحانه اتحادیه اروپا در اتهام به  جمهوری اسلامی ایران در  نقض حقوق بشر و در خواست تأسیس دفتر نماینده جاسوسی پارلمان اروپا در تهران نمیبودیم.

6- ما بر اساس رهنمودهای حضرت آقا به امور خودجوش فرهنگی خود با تمام توان و قوا  ادامه میدهیم و معتقدیم بسط اجتماعات عاشورای فاطمی در سراسر کشور که محمل بصیرتافزایی جامعه است، بر همین اساس رخ داده است. ماعلاوه بر تداوم اینگونه فعالیتها مخالفت خود را با هرگونه سکولاریزه شدن تجمعات مذهبی و فعالیتهای آموزشی و فرهنگی، ابراز میداریم.
 
یادآور میشود، این بیانیه در اجتماع هیئت فاطمی در میدان هفتم تیر توسط حسین الله کرم، رئیس شورای هماهنگی نیروی حزبالله قرائت شد.
نظر شما
پربیننده ها