نماینده مردم گلپایگان در مجلس عنوان کرد

تشکیل کارگروه ویژه در کمیسیون امنیت ملی برای آزادی مرزبانان ایرانی

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اسیرکردن مرزبان ایرانی از طرف مجامع جهانی محکوم شده و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز پس از تعطیلات نوروز بدون درنگ کارگروهی پیرامون این موضوع تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ - 03April 2014

تشکیل کارگروه ویژه در کمیسیون امنیت ملی برای آزادی مرزبانان ایرانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سیدمحمدحسین میرمحمدی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گلپایگان، پیرامون موضوع اسارت مرزبانان ایرانی اظهار کرد: در حفاظت از مرزبانان تمام مسئولان به ویژه دولتمردان وظیفه اصلی را برعهده دارند و در حال حاضر نیز اقداماتی در حال انجام  است که البته این اقدامات و برخورد جدی با این موضوع باید خیلی زودتر انجام میگرفت.

وی افزود: اعتراض دیپلماتیک مسئولان و تماسهای مقامات عالی برای حل این موضوع، باید قبل از ایجاد اعتراضات عمومی صورت میگرفت.
 
این نماینده مجلس بیان کرد: جان مرزبانان غیور کشور همواره در معرض خطرات گروهکها و نا امنیها قرار دارد و مسئولان امنیتی کشور باید به منظور حفاظت از مرزبانان به ویژه در مرزهای شرقی کشور تدابیر کافی مدون و عملی کنند.
 
وی با بیان اینکه اسیر کردن مرزبانان بیگناه اقدامی ناجوانمردانه است، تصریح کرد: این اقدام از طرف مجامع جهانی محکوم شده و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز پس از تعطیلات نوروز بدون درنگ کارگروهی پیرامون این موضوع تشکیل میدهد.
 
میرمحمدی افزود: پاکستان به لحاظ تنوع قومیتی و با توجه به فعالیت گروههای تکفیری و سلفی در این کشور و همچنین عدم اقتدار دولت مرکزی در بسیاری موارد با اینگونه مشکلات مواجه است و در تامین امنیت نقاط مختلف پاکستان به ویژه مرزها دچار مشکل هستند.
 
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط مسئولان امنیتی کشور باید حوزه ارتباطی را در این مناطق با در نظر گرفتن مولفههای امنیتی کنترل کنند و با در نظر گرفتن تدابیر و هماهنگیهای لازم به گونهای عمل کنند تا در آینده شاهد این حوادث دلخراش نباشیم.
نظر شما
پربیننده ها