سردار زاده‌کمند خبر داد

کاهش جرایم و تلفات جاده‌ای در سال جدید

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، کاهش جرائم و همچنین کاهش تلفات جاده‌ای را مهمترین مشخصه روزهای ابتدایی سال جدید دانست و گفت: این نتایج وظیفه و مسئولیت پلیس را سنگین‌تر می‌کند.
کد خبر: ۱۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲ - 03April 2014

کاهش جرایم و تلفات جاده‌ای در سال جدید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد جواد زاده کمند" در خراسان رضوی خون شهدای عرصه امنیت را موجب اقتدار و نظم و امنیت امروز جامعه ما دانست و ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما هرچه داریم از این ایام است.

وی افزود: در سال 1391 و 92 شاهد بهبود چشمگیر شاخص های امنیتی بودیم و نیروی انتظامی دوشادوش سایر نیروهای مسلح برای تامین نظم و امنیت تلاش کرد، به حول و قوه الهی امیدواریم بهترین سالها را در حوزه نظم و امنیت تجربه کنیم و این روند را با جدیت ادامه دهیم.
 
زاده کمند به بازدیدهای خود از 4 استان کرمان، یزد، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در وقوع جرائم و همچنین حوادث و تلفات جادهای و درونشهری با حضور تمام مجموعه نیروی انتظامی در حوزههای مختلف و مشارکت و همراهی سازمانها و همچنین مشارکت مردمی شاهد کاهش سوانح بودهایم.
 
وی خاطرنشان کرد: نیل به این نتایج ارزشمند، آغاز خوبی برای پلیس در سال جدید است که البته مسئولیت این نیروی خدمتگزار را سنگینتر میکند، چرا که هم باید در حفظ و ارتقای آن بکوشیم و هم با توجه به مسائل منطقهای و دشمنیهای معاندان نظام اسلامی تلاش خود را بیشتر کنیم.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: مردم قدرشناس و همیشه در صحنه، از امنیت و آرامش موجود در جامعه رضایت دارند و هرچه بیشتر در حوزه امنیت و آرامش تلاش کنیم قطعا توشه آخرت خود را نیز فراهم کرده ایم.
 
زاده کمند در بخشی از اظهارات خود به فرمایش آیتالله فاضل لنکرانی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند «من بیش از 50 سال درس خواندم و مطالعه کردم و دیدم و امروز خلاصه 50 سال را این گونه میگویم، شما واجبات را انجام دهید، بجای مستحبات، به مردم خدمت کنید و اگر در آن دنیا به شما چیزی گفتند بگوئید فاضل گفت»، پس خدمت در نیروی انتظامی و خدمت به مردم یک توفیق است و باید قدردان آن باشیم.
 
وی گفت: وضعیت جوی و آب و هوایی در این روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی، میزان تصادفات را افزایش داده که در این زمینه نیز باید با آمادگی بیشتری مسئولیت خطیر خود را انجام دهیم.
 
در این مراسم، سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز با ارائه گزارشی گفت: تمهیدات ویژه و طرحهای نوروزی پلیس با جدیت و قاطعیت در استان خراسان رضوی در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار گرفته و تمام اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستانها و پلیسهای تخصصی به طور دقیق نظارت میشوند تا در این ایام نیز بتوانیم امنیتی در خور شأن زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامنالحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) ایجاد و آن را بیش از پیش حفظ کنیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار