دبیرکل کمیته اجرای سازمان آزادیبخش فلسطین؛

ادامه مذاکرات سازش منوط به تغییر اساسی در پیش شرط‌ها است

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: در شرایطی که اسرائیل از آزادی گروه چهارم اسرای فلسطینی خودداری کرده است، بایستی هرگونه پیش‌شرط مطرح در مورد مذاکرات سازش به طور اساسی تغییر کند.
کد خبر: ۱۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ - 04April 2014

ادامه مذاکرات سازش منوط به تغییر اساسی در پیش شرط‌ها است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از العالم، "یاسر عبدربه" دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: در شرایطی که اسرائیل از آزادی گروه چهارم اسرای فلسطینی خودداری کرده است، بایستی هرگونه پیششرط مطرح در مورد مذاکرات سازش آتی به طور اساسی تغییر کند.

"عبدربه" با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به استنکاف از اجرای تفاهمنامهها و قراردادهای منعقده عادت دارد، سیاستهای مذبوحانه و فشارهای مداوم تلآویو بر فلسطینیان را محکوم کرد.

به گفته وی، اشغالگران قدس از طریق تداوم مذاکراتی بیفایده و خارج از اسلوب به دنبال خرید زمان برای افزایش شهرکسازیهای خود در اراضی فلسطین هستند.

پیشتر،  مقامات رژیم صهیونیستی مرحله چهارم اسرای فلسطینی را که بر اساس مذاکرات سازش قرار بود آزاد شوند، ملغی کرده بود.

طبق این گزارش، "تزیپی لیونی" مذاکرهکننده ارشد رژیم صهیونیستی در آخرین دیدار با همتای فلسطینی خود به وی اعلام کرده بود که در اعتراض به درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین جهت عضویت در ۱۵ سازمان بینالمللی، اسرائیل آزادی ۲۶ تن از زندانیان فلسطینی را لغو کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار