گروههای مسلح پس از هر شکست سنگین دست به دامان سلاح شیمیایی می‌شوند

پس از هر پیروزی ارتش سوریه گروههای مسلح مساله سلاحهای شیمیایی را مطرح می‌کنند تا استفاده از آن را علت واقعی پیروزی ارتش عنوان نمایند.
کد خبر: ۱۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ - 04April 2014

گروههای مسلح پس از هر شکست سنگین دست به دامان سلاح شیمیایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، "محمد عید" گزارشگر شبکه "المنار" با اعلام این مطلب افزود: گروههای مسلح به خوبی میدانند افرادی در غرب وجود دارند که سریعاً این ادعا را شنیده و آنرا به جنجالی بزرگ تبدیل میکنند.

"ثائر ابراهیم" تحلیل گر سیاسی میگوید: گروههای تروریستی از سوی آمریکا دستور دارند اقداماتی انجام دهند که نظام سوریه را ضعیف نشان دهد و به مردم سوریه این پیام را برسانند که دولت قادر به تامین امنیت آنها نیست و در آینده هم نمیتواند اقدام خاصی انجام دهد.

"آنها در این راه دست به هر اقدامی میزنند و حتی علیه مردم بیدفاع از سلاح شیمیایی استفاده میکنند." این چیزی است که ارتش سوریه در شنود مکالمات افراد مسلح به آن رسیده است.

ارتش سوریه در عملیات خود در جوبر که محل شلیک خمپاره به سوی دمشق بود مکالماتی از گروههای مسلح دریافت کردند که نشان میداد آنها قصد دارند از سلاح شیمیایی استفاده کرده و ارتش را مقصر جلوه دهند.

در پی این مساله سوریه گزارشی را به سازمان ملل ارائه کرد و در مورد خطرناک بودن این موضوع و تبعات منفی آن در سطح منطقه و جهان هشدار داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار