حجت الاسلام شهیدی در دیدار با مسوولان و کارکنان بنیاد شهید:

فرهنگ ایثار و شهادت بالاترین فرهنگ ها است/ تاکید رییس بنیاد شهید بر تقویت فعالیت های فرهنگی در سال جدید

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر افزایش تلاش های فرهنگی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جدید گفت: فرهنگ اسلامی، غنی ترین فرهنگ است و فرهنگ ایثار و شهادت بالاترین فرهنگ هاست
کد خبر: ۱۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ - 05April 2014

فرهنگ ایثار و شهادت بالاترین فرهنگ ها است/ تاکید رییس بنیاد شهید بر تقویت فعالیت های فرهنگی در سال جدید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی در دیدار با مسوولان و کارکنان بنیاد شهید بر تبعیت از تذکرات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی در سال جدید تاکید کرد.
 
وی اظهار داشت: در آستانه سالی هستیم که مقام معظم رهبری آن را به عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند، امیدواریم همگی بتوانیم در جهت تحقق منویات مورد نظر ایشان گام برداریم.
 
معاون رئیس جمهور ادامه داد: بدون شک اقتصاد، مساله ای عام است که به همه مربوط می شود اما بخش فرهنگی شعار سال جاری یعنی ˈفرهنگˈ از اهمیت بیشتری برخوردار است،علیرغم مشکلاتی که انقلاب اسلامی از آغاز با آن روبرو بوده در حوزه اقتصاد و سیاست اقداماتی در حد مقدور انجام شده اما در بعد فرهنگی، شاهد اقدامات کمتری بوده ایم.
 
حجت الاسلام شهیدی اضافه کرد: به گفته امام راحل (ره)، دشمن پس از بازماندن از تعرضات نظامی و سیاسی، تهاجم فرهنگی را علیه ملت ایران بکار گرفته و اکنون نیز این تهاجم ها وجود دارد از این رو باید در حوزه فرهنگ بسیار بکوشیم.
 
وی فرهنگ اسلامی را غنی ترین فرهنگ و فرهنگ ایثار و شهادت را بالاترین فرهنگ ها دانست و گفت: در سالی که گذشت با وجود محدود بودن زمان، اقدامات قابل قبولی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محقق شد که گرامی داشت روز شهدا از آن جمله بود اما انتظار این است که در سال جدید بر این تلاش ها افزوده شود.
 
حجت الاسلام شهیدی سال 93 را سال مهمی خواند و افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و در کنار فعالیت های بنیادی، فعالیت های فرهنگی را تقویت کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید ابراز امیدواری کرد که فرهنگ ایثار و شهادت که میراث شهدا و ایثارگران است حفظ شود و با ترویج و زنده نگه داشتن آن، به آیندگان و نسل های بعدی منتقل شود.

نظر شما
پربیننده ها