پیام لاریجانی درباره آزادی مرزبانان:

دستگاه‌های امنیتی با هرگونه تعدی علیه مرزهای قانونی قاطعانه برخورد کنند

رئیس مجلس در پیامی ضمن تبریک آزادی مرزبانان غیور کشورمان، بر لزوم برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با تحرکات مرزی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ - 07April 2014

دستگاه‌های امنیتی با هرگونه تعدی علیه مرزهای قانونی قاطعانه برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت آزادی مرزبانان ایرانی تأکید کرد: لازم است دستگاههای امنیتی و انتظامی ضمن بررسی و پیگیری چگونگی وقوع این حادثه، با دقت و هوشیاری، تمامی تحرکات در مناطق مرزی را زیر نظر داشته باشند و با هر گونه تعدی و اقدامی علیه مرزهای قانونی کشور برخورد قاطعانه کنند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمالله الرحمن الرحیم

آزادی مرزبانان رشید و غیور کشورمان که چندی قبل توسط گروهکهای تروریستی به اسارت گرفته شده بودند و موجب نگرانی و رنجش ملت بزرگ ایران را در این ایام آغاز سال جدید موجب شده بود، باعث خوشحالی و مسرت گردید.

متأسفانه این اولین بار نیست که ملت شریف ایران از سوی گروهکهای تروریستی مورد صدمه و آسیب قرار میگیرد و این دشمنان کوردل هنوز باور نکردهاند اقدامات خصمانه آنان خللی در اراده و ایمان انقلابی مردم کشورمان نخواهد گذاشت.

جوانان مرزبان عزیزمان در این مدت شرایط سختی را تحمل کردند و مردانه و پراستقامت، سرانجام با افتخار به دامن میهن بازگشتند.

لازم است دستگاههای امنیتی و انتظامی ضمن بررسی و پیگیری چگونگی وقوع این حادثه، با دقت و هوشیاری، تمامی تحرکات در مناطق مرزی را زیر نظر داشته باشند و با هر گونه تعدی و اقدامی علیه مرزهای قانونی کشور برخورد قاطعانه کنند.

همچنین ضرورت دارد دولت پاکستان با تشدید مراقبتها و حفاظت از مرزهای خود مانع جولان اشرار و گروههای تروریستی شود.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک بازگشت این قهرمانان وطن، توفیقات مرزبانان و پاسداران غیور کشورمان را از خداوند متعال مسئلت میکنم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار