سردار رحیمی عنوان کرد

نقش مؤثر اصحاب رسانه در ارتقاء فرهنگ ترافیک

رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ گفت: آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی نتایج خود را نشان می‌دهد، بگونه‌ای که کاهش سوانح حاکی از این مطلب است.
کد خبر: ۱۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲ - 07April 2014

نقش مؤثر اصحاب رسانه در ارتقاء فرهنگ ترافیک

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس جدید راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران، از اصحاب رسانه که سهم بسزایی در ارتقاء فرهنگ ترافیک داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

وی ارتقاء انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد، کاهش سوانح و حوادث و تلفات ناشی از آن و هدفمند کردن جریمهها و اعمال قانون را از برنامههای پلیس راهور در زمان تصدی خود عنوان کرد و گفت: برای کاهش سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن، باید فرهنگ ترافیک را در میان شهروندان نهادینه کنیم.

سردار رحیمی گفت: کشتههای حوادث رانندگی تهران سالیانه یک هزار و ۴۰۰ نفر بود اما در زمان تصدی خود، توانستیم این رقم را به ۷۰۰ نفر برسانیم و در واقع به کاهش ۵۰درصدی در این حوزه برسیم، این موفقیت حاصل ارتقاء فرهنگ ترافیک در میان شهروندان و رعایت قوانین و مقررات است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ۴۰درصد سفرهای کشور خصوصا در روزهای تعطیل مربوط به پایتخت است.

رئیس پلیس سابق راهور پایتخت به برگزاری دورههای آموزشی در سطح مدارس، اصناف، سازمانها و نهادها در راستای آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و اظهار کرد: این دورهها آرام آرام نتایج خود را نشان میدهد، بگونهای که کاهش سوانح حاکی از این مطلب است.

رحیمی میانگین حضور ماموران پلیس راهور در صحنه تصادف را ۶ دقیقه دانست.

وی از سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهور جدید تهران بزرگ بعنوان یکی از افسران مجرب و کارکشته در حوزه راهور نام برد و گفت: امیدواریم با حضور ایشان شاهد رشد شاخصهای ترافیکی تهران باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار