فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی:

پلیس سهم قابل توجهی در خدمت به فرهنگ و اقتصاد کشور دارد

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: پلیس در خدمتگزاری به نظام سهم قابل توجهی در فرهنگ و اقتصاد دارد.
کد خبر: ۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳ - 07April 2014

پلیس سهم قابل توجهی در خدمت به فرهنگ و اقتصاد کشور دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"صفوه ا...امام وردی محمدی" فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی صبح امروز در اولین مراسم صبحگاه عمومی سال جدید در جمع کارکنان انتظامی ستاد استان اظهار کرد: بزرگترین افتخار پلیس این است که برای مردم و وظیفه ای که برعهده دارد تلاش می کند.


وی با توجه به اینکه نیروی انتظامی در سال جدید با قدرت و صلابت بیشتری مأموریت ها و اهداف سازمانی خود را در خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ارتقاء می دهد ، بیان کرد: پلیس در خدمتگزاری به نظام سهم قابل توجهی در فرهنگ و اقتصاد دارد و اهداف مأموریتی خود را بر این مبنا برنامه ریزی می کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه شروع و پایان سال جدید با نام مبارک حضرت زهرا(س) مزین شده است تصریح کرد: پلیس همواره سعی می کند با الگو گرفتن از ائمه و شهدا راه خدمتگزاری صادقانه به مردم و انقلاب را ادامه دهد.

سردار"محمدی"با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی هیچ مورد ناامنی و مشکل خاصی در باب الرضا وجود نداشت ، اظهار داشت: با وجود حجم متراکم ترافیک در محورهای منتهی به خراسان شمالی در روزهای پایانی سال گذشته و دور اول و دوم سفرهای نوروزی ، شاهد کاهش حوادث و تلفات جاده ای بوده ایم.

این مقام انتظامی یادآور شد: امنیت موجود در خراسان شمالی حاصل نهادینه شدن فرهنگ احترام به قانون ، همکاری شهروندان با پلیس و خدمتگزاری بی دریغ کارکنان نیروی انتظامی استان است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به توجه ویژه پلیس به مقوله نظم و انضباط خاطرنشان کرد: کلیه فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه و رؤسای پلیس های تخصصی بایستی به انضباط ظاهری و پوششی خوب کارکنان در درون سازمان توجه داشته باشند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار