"دریای سرخ" اثری با محتوای ضدصهیونیستی و با مخاطب جهانی است

در این فیلم نگاه ما فقط به دنبال جذب تماشاگر داخلی نیست و تصمیم ما بر این است که تماشاگر جهانی را با این فیلم همراه کنیم. برای رسیدن به این نقطه لازم است که پژوهشهای بیشتری انجام و فیلمنامه بازنویسی شود.
کد خبر: ۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹ - 28July 2013

فرید فرخنده کیش درگفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مساله بیداری اسلامی را دردستور کارخود قرارداده و انشاءالله همه توان خود را صرف خواهد کرد تا نقش فرهنگی خود را در این رابطه ایفا کند.

وی افزود: در راستای بیداری اسلامی یک فیلم مستند با نام "بیداری" تولید شده است که مدت آن هفتاد دقیقه است و  برای پخش آماده است. مستند دیگری هم در مورد اتفاقات یمن در دست تولید است که کار تولید آن هنوز تمام نشده است.

مدیرامورفرهنگی وتولید سازمان سینمایی حوزه هنری اظهارداشت: آقای پرویز شیخ طادی یکی از بهترین کارگردانهای ما هستند که تا کنون آثار بسیار خوبی را در حوزه دفاع مقدس تولید کرده اند. ایشان برای فیلم "شکارچی شنبه" زحمت بسیار زیادی کشیدند و یک ازآثاربه یاد ماندنی را برای مردم فلسطین و مردم ما به یادگار گذاشتند. تا آنجا که اطلاع دارم نگاه مقام معظم رهبری به فیلم "شکارچی شنبه" و کارگردان آن بسیارمثبت است و ایشان تمایل دارند راهی که با شکارچی شنبه آغاز شده است ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: آقای شیخ طادی فیلمنامه دریای سرخ را با درون مایه ضد صهیونیستی به حوزه هنری ارائه کرده اند که کلیت این کار مورد تصویب قرار گرفته است اما فیلمنامه احتیاج به بازنویسی دارد که امیدواریم این کارهرچه زودترانجام و مقدمات تولید آن فراهم شود.

فرخنده کیش تصریح کرد: در تولید فیلم دریای سرخ هدف این است که این فیلم به نقطه ای برسد که هم برای مخاطب عام و هم برای مخاطب خاص جذاب باشد. در این فیلم نگاه ما فقط به دنبال جذب تماشاگر داخلی نیست و تصمیم ما بر این است که تماشاگر جهانی را با این فیلم همراه کنیم. برای رسیدن به این نقطه لازم است که پژوهشهای بیشتری انجام و فیلمنامه بازنویسی شود.

فرخنده کیش تاکید کرد: آن چیزی که برای ما ازهمه چیز واجب تراست و درمرحله اول اولویت قرار دارد خود فیلم و فیلمنامه است وتامین بودجه آن در مرحله دوم اهمیت قرار می گیرد. این موضوع آن قدر برای حوزه هنری اهمیت دارد که اگر لازم باشد در تولید آن با یک نهاد دیگر مشارکت می کنیم.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار