بسیج دانشجویی استان البرز اقدام اتحادیه اروپا علیه کشورمان را محکوم کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در بیانیه‌ای اقدام غیر قانونی اتحادیه اروپا مبنی بر صدور بیانیه علیه کشورمان را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ - 08April 2014

بسیج دانشجویی استان البرز اقدام اتحادیه اروپا علیه کشورمان را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز در این بیانیه آورده است: برخی سران غیر دموکراتیک اروپایی در سفر به کشورمان با بیشرمی هرچه تمام قبل از دیدار با رییس جمهوری و مسئولان دیپلماسی، به دیدار محکومان فتنه رفتند.

ما ملتی غیور و قدرتمندیم و اجازه نقض حاکمیت ملی و خدشه دار شدن استقلال کشورمان را به هیچ کس نخواهیم داد.

دولتمردان و در راس آنان رئیس جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیدهاند که دشمنان انقلاب اسلامی امروز، پا را فراتر گذاشته و با گستاخی تمام علیه جمهوری اسلامی توطئه کرده و خوی استکباری خود را بار دیگر بر جهانیان نشان دادند.

کشورهای خود فروختهٔ غربی و در راس آنها اتحادیه اروپا و آمریکای جنایتکار با کمال بیشرمی و گستاخی تمام، موضوعاتی را مطرح میکنند که با مبانی اسلام در مغایر است.

اینک در این برهه از زمان عوامل استکبار در متن قطعنامه خود حمایت از آزادی همجنس بازان را به عنوان قسمتی از خواستههای شیطانی خود تلقی میکنند.

دنیای استکبار میداند که اسلام در برابر همه خواستههای دنیوی و شیطانی آنها ایستادگی کرده و به یاری خدا پرچم پر افتخار آن در همه جای جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

دشمنان درصدد هستند که در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) با مطرح کردن مسایل واهی مانند حقوق بشر در ایران انرژی هستهای و... این نور الهی را خاموش کنند.

کشورهایی که دم از حقوق بشر میزنند، آیا بمباران اتمی خود در دو شهر ژاپن را فراموش کردهاند؟ آیا آدم کشی در ویتنام را از یاد بردهاند؟ آیا جنایتهای که در عراق، افغانستان، پاکستان، زندانهای ابوقریب و گواتنانامو اتفاق افتاد و میافتد، را نمیبینند.

آمریکاییها به سرنگون کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران مدال افتخار دادند که این امر نمونهای از حقوق بشر غربی است.

دولتهای غربی به ویژه آمریکا که بزرگترین ناقضان حقوق بشرهستند، به چه حقی اجازه دارند با افراد مسائله داری مانند محکومان فتنه ۸۸ دیدار کنند و چهره مشعشع نظام جمهوری اسلامی را به نام دفاع از حقوق بشر تخریب کنند؟

این بیانیه میافزاید: تجربه تاریخ سی و شش ساله انقلاب کبیر اسلامی نشان داده که هرگاه در مقابل دشمن، لحنی آرام بکار بردهایم آنها نسبت به مردم ایران بیادبتر و گستاختر شدهاند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از زمان آغاز مذاکرات هستهای جمهوری اسلامی ایران با اعضای گروه۱+۵، فرمودند "به مذاکرات خوش بین نیستم" و ما امروز نیز با عملکرد آمریکاییها و اروپاییها در قبال ملت ایران بیش از گذشته به این فرموده تاریخی رهبر انقلاب پی بردهایم.

اروپا بداند که ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی پیشرفت و توسعهٔ خود را مرهون خون پاک شهیدان، جانبازان و ایثار و ایستادگی فرزندان دلیر خود میداند که هیچگاه از مسیر ولایت خارج نشدهاند و سی و شش سال در مقابل تمامی تجاوزات نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی غرب و استکبار، هوشمندانه و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت از حیثیت خود دفاع کرده و خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد اتحادیه اروپا جاسوس خانهٔ دیگری در این کشور راه اندازی کند.

ما دانشجویان استان البرز ضمن محکوم کردن این قطعنامه اتحادیه اروپا، از سران قوا و وزیر امورخارجه خواستاریم با هوشیاری رفتارهای غرب را رصد کنند، زیرا پشتوانه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران خون شهیدان گرانقدر و ملت شجاع و در راس آنها ولی فقیه مدبر و آگاه به زمان است.

ما دانشجویان دانشگاههای استان البرز بار دیگر با رهبر عزیز خود تجدید میثاق کرده و به همه کسانی که ازحول محور ولایت زاویه بگیرند هشدار میدهیم که اگر بار دیگر کسی فکر سازش با دشمنان در سر داشته باشد و استکبار جهانی را امیدوار نماید، با خیل عظیم مردم و دانشجویان ایران عزیز و غیور روبرو خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار