مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در گرگان برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت امیر سپهبد شهید "علی صیاد شیرازی" ۲۱ فروردین ماه در قرارگاه عملیاتی لشکری ۳۰ پیاده گرگان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 08April 2014

مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد "علی صیاد شیرازی" در سال ۱۳۷۸، مراسم بزرگداشت این امیر دلاور دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، فرماندهان نظامی و مسئولین استانی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، و با سخنرانی سردار "محمدتقی شاهچراغی" فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، در مسجد امام محمد باقر(ع) قرارگاه عملیاتی لشکری۳۰ پیاده گرگان برگزار میشود.

شهید صیاد شیرازی از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بود و نقش بسزایی را در وحدت ارتش و سپاه در عملیاتهای مختلف دوران جنگ ایفا نمود.

وی در عملیاتهای طریق القدس، فتحالمبین، بیتالمقدس، رمضان، مسلمبنعقیل، مطلعالفجر، محرم، والفجر۱، ۲، ۳، ۴، ۸، ۹، عملیات خیبرو بدرو مرصاد شرکت نمود و پیروزیهای بزرگی را برای ایران به ارمغان آورد.

صیاد شیرازی سرانجام در بامداد۲۱فروردین۷۸ به وسیله عوامل گروهک منافقین، مقابل درب منزل مسکونیاش واقع در تهران و در برابر دیدگان فرزندش به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها