فرمانده انتظامی استان گیلان اعلام کرد

ایجاد امنیت پایدار با مشارکت بیشتر مردم، اولویت اصلی پلیس گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان ارتقاء تعالی رفتار، حقوق شهروندی و ایجاد امنیت پایدار با مشارکت بیشتر مردم را از الویت های اصلی ماموریتی پلیس استان در سال جاری دانست.
کد خبر: ۱۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ - 08April 2014

ایجاد امنیت پایدار با مشارکت بیشتر مردم، اولویت اصلی پلیس گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ابراهیم قائدرحمتی" فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع کارکنان انتظامی استان، دستاوردهای امنیتی مجموعه فرماندهی انتظامی استان گیلان را درسال گذشته، به ویژه در ایام نوروز 1393 را ستود و گفت: تلاش و کوششی که با برنامه ریزی و اعمال مدیریت صحیح باشد موفقیتش حتمی خواهد بود.


فرمانده انتظامی استان گیلان زحمات و تلاش کارکنان انتظامی استان را در ایام نوروزی در خور تقدیر دانسته و گفت: توفیق خدمت به خلق در نظام جمهوری اسلامی ایران از عبادتهای بزرگ محسوب می شود.

قائد رحمتی نتیجه زحمات پلیس را امنیت مطلوب که بستر همه فعالیتها در جامعه می باشد، اعلام کرد وافزود: امنیت و سلامت از نعماتی است که در جامعه  باید قدر آن را نگهداشت.

وی  تصریح کرد: با استفاده بهینه از فرصت خوبی که برای پلیس بدست آمده می توانیم رضایت بییشتر خلق را بدست آورده و توشه ای برای آخرت خود بوجود آوریم.

رئیس پلیس گیلان به دستاوردهای نیروی انتظامی استان گیلان در کاهش تلفات تصادفات خودرویی در ایام نوروز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش 30درصدی تلفات خودرویی در ایام نوروز نشان از وسعت کار و تلاش پلیس در این ایام بود.

قائد رحمتی با اشاره به آیه قرآنی نجات جان یک انسان بی گناه نجات جان یک عالم است، برحفظ و نگهداری کاهش تلفات در سال جاری وهمچنین ارتقاء ضریب امنیت در جامعه تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از فرماندهان انتظامی شهرستان ها و روسای پلیسهای تخصصی و معاونان خود خواست، با بررسی دقیق عملکرد روزانه، برنامه ریزی صحیحی را برای ارتقاء امنیت و افزایش رضایت مندی مردمی در دستورکار خود قرار دهند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار