فرمانده سپاه فجر استان فارس خبر داد

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: با همکاری و توافق استانداری ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل خواهیم داد و مصمم هستیم که خواسته مقام معظم رهبری محقق و امسال حدود ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم.
کد خبر: ۱۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ - 08April 2014

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان فارس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "غلامحسین غیب پرور" فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار شیراز با وی اظهار کرد: انشااله امسال در تحقق شعار سال دچار شعار زدگی نشویم و به شکل عملی مطالبات رهبری را دنبال کنیم، همانطور که مجموعه شما عامل به عمل بودهاید.

وی با بیان اینکه اولین درخواستم از شما اتحاد مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز است و سپاه بنای حمایت از این مجموعهها دارد، افزود: مسئولین کشور چندین بار در رابطه با شما از من سئوال کردند که من در پاسخ آنها عرض کردم، همهٔ اینها انقلابیند.

سردار غیب پرور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ و اقتصاد مطلبی را تعیین کردند و فرمودند: فرهنگ مهمتر از اقتصاد است. در حوزه فرهنگ حرکت روبه جلو است اما تا قله فاصله داریم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: بعد از تغییری که در تولیت شاهچراغ انجام شد آقای دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به من گفت: وقتی به محضر رهبر انقلاب مشرف شدیم مشاهده کردیم که ایشان چه مطالبات سنگینی از سومین حرم اهل بیت دارند و ما چقدر عقبیم.

سردار غیب پرور با اشاره به سخنان شهردار مبنی بر لزوم تعیین اقتضائات سومین حرم اهل بیت توسط مراجع فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری در همین رابطه در فرمایشات ابتدای سال مراجع فرهنگی را مشخص کردند. اما به هر حال هر دستگاه فرهنگی باید یک نقشه راه فرهنگی تنظیم کند و بداند آینده کجای نقشه باید باشد و این دغدغه یک مطالبه به حق است. ما اگر کوتاهی کنیم دچار خسران میشویم و خدا از ما نمیگذرد. ما در جایگاه حاکمیتی نشستیم و یک مسئولیتی در نظام اشغال کردهایم و نسبت به فرهنگ غنی دینی مسئولیت داریم.

وی افزود: قبل از عید با استاندار فارس توافقی کردیم و بنا شد ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل دهیم و مصمم هستیم که حرف مقام معظم رهبری روی زمین نماند و امسال حدود ۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.

سردار غیب پرور تاکید کرد: اقتصاد جدای از فرهنگ نیست. جوان بیکار باشد فرهنگ ما بهم میریزد و باید بتوانیم آمار اشتغال را بالا ببریم. در حوزه اقتصاد مقاومتی به مجموعه شهرداری پیشنهاد مینمایم کمیتهای تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تشکیل شود و به شکل عملیاتی کلام ولایت محقق شود و از کارشناسان صاحب نظر دعوت کنیم و نظر بخواهیم.

نظر شما
پربیننده ها