سردار نقدی:

از دل معرکه های مصر نیروی مقاومتی متولد خواهد شد که دودمان اسرائیل را بر باد خواهد داد

سیزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد( حامیان ملت مظلوم فلسطین) با حضور سردار نقدی، رئیس کمیته ملی المپیک و تعدادی از ورزشکاران حامی فلسطین در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲ - 29July 2013

از دل معرکه های مصر نیروی مقاومتی متولد خواهد شد که دودمان اسرائیل را بر باد خواهد داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این همایش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولای متقیان علی(ع)، گفت: دیگر شاید زمان نشان دادن امتحانات بزرگ همچون مهیا شدن در جبهه جنگ مانند شهید حسن غازی کاپیتان تیم سپاهان که اثبات کرد در وجودش جوهر جوانمردی وجود دارد، نباشد؛ اما میدان های ورزشی عرصه ای است که جوانان توان خود را به نمایش می گذارند، ولی یک قهرمان در اوج توانمندی برای پیروزی و غلبه و بردن جام و مدال و بالا رفتن دستش ترجیح می دهد به خاطره یک ارزش اخلاقی بالاتر، از این مهم صرف نظر کند ؛حتی اگر به شکست وی بیانجامد و آن عرصه، عرصه ایستادن در مقابل صهیونیست ها و به رسمیت نشناختن آنهاست.

نقدی ضمن غیرواقعی خواندن اجباری بودن عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، آن را برخواسته از میل و ارزشی دانست که ورزشکاران ما به آن پایبند هستند و افزود: این ارزش در وجود خود ورزشکار است. بیگانگانی که تبلیغ می کنند زور و فشار وجود دارد، نمی دانند در دل جوانان ما چه می گذرد و چگونه آرزو می کنند که ای کاش به جای این صحنه که از آن صرفه نظر کردند تا مدال به دست بیاورند، ممکن بود که به دستشان سلاح بدهند تا بروند و جان خود را برای آزادی فلسطین بدهند نه فقط مدالشان.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان جهانی شدن این روحیه گفت: از برخی افرادی که در کشورهای دیگر نیز از رقابت با صهیونیست ها امتناع ورزیدند، دعوت شده تا مورد تجلیل واقع شوند و انشاالله وعده می دهیم در سال آینده نیز حداقل 5 کشور را در ایران میهمان داشته باشیم و از ورزشکارانی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناختند تجلیل کنیم. روزبه روز این تفکر بیشتر خواهد شد و جلوتر خواهد رفت و فراگیر خواهد شد و آنها خواهند دید که در دنیا تنهای تنها هستند و باید کنار بروند و هیچ ورزشکاری آنها را نخواهد پذیرفت.

محمدرضا نقدی ضمن بیان برخی جنایات رژیم صهیونیستی افزود: رژیم صهیونیستی نماد همه زشتی ها و پلیدی هاست. نه فقط قاتل مظلومین صبرا و شتیلا و حیفا، نه فقط آواره کننده میلیون ها انسان مظلوم و بی گناه از سرزمین ها و خانه و کاشانه آنهاست، نه فقط متجاوز به مرزهای لبنان و فلسطین و اشغال کننده سرزمین های فلسطین است، نه فقط دستش به خون هزاران انسان مسلمان در اطراف خودش آغشته است، بلکه امروز توطئه هایی که در کشورهای اسلامی در جریان است از سمت آنان رهبری و هدایت می شود.

وی تاکید کرد: حزب الله قهرمان با ایستادگی، سد محکمی در مقابل صهیونیستها ایجاد کرد و حماس قهرمان این سد را در جبهه دیگر تکمیل نمود؛ انقلاب عظیم مردم مصر، محاصره صهیونیست ها را کامل کرد. امروز صهیونیستها برای اینکه محاصره خودشان را بشکنند، دست به یک توطئه زدند و با عناصر مزدور خود جنگ میان مسلمانان را راه انداختند.

نقدی تمام فتنه های منطقه را ناشی از حیله گری های رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: باید بدانیم اگر در عراق بمب گذاری می شود و زائران امیرالمومنین (ع) و اباعبدلله حسین(ع) را به خاک و خون می کشند، اگر شهید شحاطه روحانی بزرگ شیعه در مصر به شهادت می رسد، اگر امروز در سوریه جنگ داخلی به این ملت تحمیل شده و تروریستها آنطور شقاوتمندانه و جنایتکارانه، با مردم زشت ترین رفتارها را که در طول تاریخ کمتر بشر به چشم دیده انجام می دهند، همگی دارای یک منشأ است و آن چیزی نیست جز رهبری وهابیت، رهبری سلفیت تکفیری، رهبری بهاییت و فرقه های جنایتکار و سیاه و پلید، که به دست صهیونست ها ایجاد شده اند.

وی افزود: برای اینکه از چنگال همه این شرورها رها شویم و این جنگی که امروز میان مسلمانان به راه انداختند به پایان برسد باید این غده سرطانی را محو کرد. منطقه روی آرامش نخواهد دید مگر اینکه این غده سرطانی را محو کنیم. صهیونیست هایی که امروز دل به این جنگ میان مسلمانان و توطئه هایی که آنها کرده اند، بسته اند، بدانند همانطوری که از تجاوزشان به لبنان برای از بین بردن مقاومت، نیروی حزب الله ساخته شد و همانطوری که از حملاتشان به فلسطین، مقاومت عظیم حماس و جهاد اسلامی ساخته شد، یقین داشته باشند، صهیونیستها از معرکه ای که امروز در مصر به راه انداختند، نیروی مقاومتی متولد خواهد شد، شکست ناپذیر و ضد صهیونیستی که دودمان اسرائیل را برباد خواهد داد.

سردار نقدی با بیان قطعی بودن شکست رژیم صهیونیستی در ایجاد توطئه های حیله گرانه در منطقه گفت: هرکاری که تاکنون کرده اند برعکس جواب داده و این نیز همانطور خواهد شد و ما به این امیدواریم. ما ایستادگی می کنیم و مرام علی(ع) در ورزش را ترویج می کنیم، به دنیا نامشروع بودن رژیم صهیونیستی را فریاد می زنیم و این فرهنگ را همه گیر می کنیم و همانطور که سی سال پیش رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی وجود داشت، ولی در حال حاضر نسل جدید حتی نامش را هم نمی شنود و به تاریخ پیوست، رژیم صهیونیستی هم به دوره 25 این تجلیل نخواهد رسید و خیلی زودتر به تاریخ می پیوندد. این اراده امت اسلام است و انشاالله محقق خواهد شد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آخر ضمن تشکر از دست اندرکاران همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد گفت: خوشحالیم که امشب در جمع خودمان قهرمانان والیبال کشورمان را داریم که افتخار آفریدند و دل ملتمان را شاد کردند، ارزش های جوانان این کشور را به خوبی به نمایش گذاشتند. امیدواریم سایر رشته ها که انتظار بیشتری از آنها می رود و هزینه های بیشتری برایشان صرف می شود به این جایگاه ها برسند و این قهرمانی و درخشش ها را در عرصه بین المللی داشته باشند تا نشان دهیم که فقط دست برتر ما در عرصه مبارزه و سیاست نیست، که شأن ملت ما در همه صحنه ها جز برتری نیست.                            

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار