فعال سیاسی بحرین:

رژیم آل خلیفه در ماه رمضان به ششصد خانه حمله کرد

سعید شهابی فعال سیاسی بحرینی مقیم لندن از تشدید سرکوبگری آل خلیفه و حمله به دستکم شثصد خانه مسکونی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱ - 09August 2013

رژیم آل خلیفه در ماه رمضان به ششصد خانه حمله کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پرس تی وی، سعید شهابی از اعضای جنبش آزای بحرین گفت: منابع خبری موثق در بحرین از هجوم شبانه نیروهای آل خلیفه به دستکم ششصد خانه مسکونی در ماه رمضان خبر می دهند. بیش از سیصد تن بازداشت شده اند. این سرکوب بر روی مردم بحرین تاثیر بسیار سوئی داشته است.

همزمان مردم با از دست دادن اعتماد خود ، به این نکته رسیدند که تنها راه مبارزه با رژیم بحرین و برقراری نظام دموکراتیک منتخب، حضور در خیابانها و برپایی تظاهرات و بلند کردن صدای خود ، جامعه جهانی را نسبت به وحشیگریهای رژیم آل خلیفه آگاه کنند. آنچه که نگران کننده و جدی است ، کشتار چندین نفر از مردم بحرین ازسوی رژیم آل خلیفه در روزهای اخیر است.

اوضاع در بحرین بسیار وخیم و بحرانی است و شهروندان زیادی شکنجه می شوند. حتی برخی از قربانیان شکنجه ، آثار شکنجه را به قضات دادگاهها نشان دادند اما این مسئولان هیچگونه واکنشی برای مقابله و یا برخورد با عاملان نشان ندادند. با این وجود امید و آرزوی مردم از دست نرفته است و مقرر دارند با حضور گسترده در تظاهرات روز چهاردهم ماه اوت شرکت کنند.

متاسفانه از یک سو کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر با سیاستهای دوگانه و از سوی دیگر عدم پوشش رسانه ای بحران در این کشور و با توجه به نبود حمایت سیاسی ازتظاهرکنندگان، دیکتاتورهای بحرین به سرکوبهای خود ادامه می دهند.

دیکتاتور آل خلیفه چند روز پیش با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در لندن و در میان تظاهرات بحرینی های مقیم انگلیس ؛ دیدار و به گرمی از سوی کامرون مورد استقبال قرار گرفت. دیکتاتور آل خلیفه از تصمیم خود برای خرید جنگنده های رعد (توفان) خبرداد که باید پرسید این جنگنده ها را برای سرکوب مردم بحرین و یا برای مواجه با تهدید های خارجی خریداری می کند! مسلم است رژیم آل خلیفه قادر به مواجه با تهدیدهای خارجی نیست و البته این جنگنده ها برای کشتار مردم و یا رضایت دولت انگلیس خریداری می شوند. 

نظر شما
پربیننده ها