کلانتر 104 عباس آباد خبر داد

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در شمال پایتخت

کلانتر 104 عباس آباد از دستگیری اعضای باندی که اقدام به سرقت لوازم خودروهای شهروندان در محدوده عباس آباد می‌کردند خبر داد و افزود: از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم خودروی سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۱۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 09April 2014

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در شمال پایتخت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "حسین اسماعیل زاده" رییس کلانتری 104 " عباس آباد " امروز صبح به تشریح جزئیات خبر فوق پرداخت.

به گفته وی در راستای شکایت تعدادی از شهروندان در محدوده عباس آباد در خصوص افزایش جرایم سرقتهای خودرو و به خصوص لوازم و محتویات خودرو در این محدوده، ماموران کلانتری بلافاصله تحقیقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران تجسس این کلانتری با کنترل مناطق جرمخیز و مجرمین حرفهای و سابقهدار و با استفاده از منابع اطلاعاتی نسبت به شناسایی سارقان فعال در سطح حوزه اقدام کرده و با انجام چندین عملیات اطلاعاتی و مراقبتی دریافتند سه سارق سابقهدار به نامهای "ه"، "م" و "ع" در حال حاضر ضمن سرقت خودرو و لوازم آن ها را بازکرده سپس رها میکنند.

کلانتر 104عنوان داشت: ماموران با بکارگیری منابع اطلاعاتی محل سکونت و ساعات تردد آنان را شناسایی و در یک فرصت مناسب یکی از آنها را هنگام انتقال با تعدادی ضبط خودروی مسروقه، دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات و در هنگام بازجوییهای پلیسی و با توجه به اطلاعات و اخبار به دست آمده مشخص شد نامبردگان اموال مسروقه را در منزل "م" مخفی کردهاند تا در فرصت مناسب آنها را به فروش برسانند.

سرهنگ اسماعیل زاده در پایان گفت: ماموران عصر روز گذشته نوزدهم فروردین ماه به محل اعزام  شدند و ضمن دستگیری متهمان در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه چاقو، تعدادی ضبط خودرو و پنل ضبط، قفل فرمان، یک کیف حاوی مدارک شامل کارت خودرو پراید و تعدادی کارت سوخت و کارت بنزین، چندین حلقه لاستیک کشف کردند که متهمان برای تحقیقات بیشتر پس از تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار