تهدید جدید دولت مصر علیه طرفداران مرسی

دولت جدید مصر طی تهدید جدیدی اعلام کرده است در صورت ادامه ناآرامی ها معترضان با واکنش جدی ارتش مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰ - 30July 2013

تهدید جدید دولت مصر علیه طرفداران مرسی


به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شورای ملی دفاع مصر وابسته به ارتش و دولت این کشور با تهدید معترضان اعلام کرده است در صورت ادامه ناآرامی ها و اعتراضات از سوی طرفداران رئیس جمهور مخلوع، آنها باید منتظر واکنش جدی تر ارتش باشند.
شورای ملی دفاع مصر با متهم نمودن معترضان به این امر که آنها خواسته های خود را به صورت صلح آمیز تعقیب نم یکنند تهدید کرده است که امنیت را به هر صورت در کشور برقرار خواهد کرد و اقدامات جدی تری علیه معترضان را در پیش خواهد گرفت.
به گزارش "الجزیره" قطر: شورای ملی دفاع مصر با حضور عدلی منصور رئیس جمهور جدید، نخست وزیر و وزیر دفاع مصر طی با انتشار بیانیه ای معترضان را به اتخاذ اقدامات جدی تر برای سرکوب ناآرامی ها تهدید کرده است.
شایان ذکر است که این تهدید شورای ملی دفاع مصر به اتخاذ اقدامات جدی تر در حالی صادر شد است که طی دو روز گذشته با حمله ارتش به معترضان بیش از 100 تن کشته شدن و صدها تن دیگر نیز زخمی شده اند.
در این رابطه در حالی که با وجود کشتار وسیع معترضان از سوی ارتش، طی دو روز گذشته رهبران اخوان المسلمین اعلام مرده اند که با وجود سرکوب ارتش به اعتراضات مسالمت آمیز خود ادامه خواهند داد، مقامات امنیتی با صدور بیانیه های تهدیدآمیز امیدوار است از میزان اعتراض ها و ناآرامی ها در کشور بکاهد. امری که به نظر یم رسد طرفداران مرسی از آن پیروی نخواهند کرد و در پی ادامه تظاهرات ها رپایتخت و برخی شهرهای دیگر مصر هستند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار