با حضور سردار نقدی؛

رونمایی از آلبوم "اندیشه پاک" نماهنگ هایی با موضوع بسیج و دفاع مقدس

"اندیشه پاک"، نخستین آلبوم تصویری مرکز بسیج صداوسیما، شامل نماهنگ هایی با موضوع بسیج و دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲ - 29July 2013

رونمایی از آلبوم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی از آلبوم تصویری «اندیشه پاک» با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار آزادی معاون فرهنگی اجتماعی بسیج کشور، علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما و جمعی از مدیران بسیج رسانه ملی و سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

مجموعه نماهنگ های «اندیشه پاک» شامل 9 اثر با عناوین «نخل استوار»، «نخل سرسبز»، «مشرق جان»، «نسل پاک»، «نشان افتخار»، «چشم بیدار»، «خاطرات یک پرستو»، «پلاک عاشقی» و «امتحان عاشقی» می باشد که در فواصل زمانی و به مناسبت های مختلف در گروه تولیدات موسیقی و سرود بسیج صداوسیما تولید و برای پخش در اختیار شبکه های رادیویی و تلویزیونی قرار گرفته اند.

 در این مراسم علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما گفت: مرکز بسیج صداوسیما با شناسایی، جذب و تقویت هنرمندان متعهد و معتقد و با ایجاد ظرفیت های جدید برای تولید آثار فاخر و تاثیرگذار براساس مبانی و اصول انقلاب اسلامی، تاکنون حدود 40 نماهنگ را تولید و روانه آنتن کرده است.

وی ادامه داد: مجموعه نماهنگ های «اندیشه پاک» که نام آن براساس این سخن حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «بسیج، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است» انتخاب شده است، نخستین آلبوم موضوعی بسیج صداوسیما است و به زودی آلبوم های بعدی با موضوعات مختلف نیز معرفی و رونمایی خواهند شد.

جعفری افزود: به منظور استفاده بسیجیان عزیز سراسر کشور از این نماهنگ ها در مناسبت ها و برنامه هایی که برگزار می کنند، تمامی این آثار ضمن قرار گرفتن بر روی پرتال مرکز بسیج صداوسیما به نشانی basij.irib.irبرای تمامی نواحی و حوزه های بسیج در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها