سردار محمدرضا نقدی:

کسانی که دم از سازش با آمریکا در هر جای دنیا می زنند محکوم به شکست هستند

غوغایی که صهیونیستها با ترفندها و توطئه های حیله گرانه به راه انداختند و بین مسلمانان جنگ مذهبی ایجاد کردند فروکش خواهد کرد و از میان آن، جریان حقیقی مبارزه و مقاومت موقعیت مستحکم تری پیدا خواهد کرد که برای همیشه دودمان رژیم صهیونیستی را بر می‌چیند.
کد خبر: ۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴ - 29July 2013

کسانی که دم از سازش با آمریکا در هر جای دنیا می زنند محکوم به شکست هستند

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد( حامی ملت مظلوم فلسطبن) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به فتنه ایجاد شده در منطقه گفت: این بازی هایی که اسرائیل در کشورهای اسلامی به راه انداخته و سعی در ایجاد فتنه مذهبی دارد هیچ نتیجه ای نمی دهد و تمامش به شکست میانجامد.

وی ضمن بیان بازگشت آرامش و وحدت به منطقه افزود: امت اسلام بیدار شدند و وحدت خود را بازمیابند. این شرایط پایدار نیست چراکه شرایط پایدار، شرایط محو رژیم صهیونیستی است و هرکسی که در گروه صهیونیستها قرار گیرد و با بازی آنان بازی کند، بدون شک بازنده این میدان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان به شکست انجامیدن مذاکرات سازش تأکید کرد: همه کسانی که دم از سازش و مذاکره با صهیونیستها و آمریکا در هرجای دنیا می زنند، محکوم به شکست هستند. به زودی نیز این غوغایی که صهیونیستها با ترفندها و توطئه های حیله گرانه به راه انداختند و بین مسلمانان جنگ مذهبی ایجاد کردند فروکش خواهد کرد و از میان آن، جریان حقیقی مبارزه و مقاومت موقعیت مستحکم تری پیدا خواهد کرد که برای همیشه دودمان رژیم صهیونیستی را برچیند.

محمدرضا نقدی ضمن بیان حساسیت بالای شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: ما در اغلب کشورهای مهم منطقه یک شرایط استثنایی داریم، بحران های جدی با توطئه آمریکا و صهیونیسم به وجود آمده و نیاز به حضور و دلگرمی دادن به مبارزین و نیاز به وحدت بخشیدن بین امت اسلام بیشتر از همیشه می باشد. امروز بیشتر از همیشه نیاز به وحدت داریم و همه باید حضور پیدا کنند تا صف واحد خود را نشان دهیم.      

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار