فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:

اجر معنوی روزه داران مرزبان مجاهدتی بزرگ است / حراست از مرزها در هوای سوزان شمالی کشور در این ماه مجاهدتی مضاعف است

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در یکی از گرم‌ترین روزهای ماه مبارک رمضان، با حضور در مناطق مرزی شمالی استان، با مرزداران و مرزنشینان منطقه دیدار کرد و گفت: تنها خداوند از فضیلت و اجر معنوی شما مرزداران روزه‌دار آگاه است.
کد خبر: ۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰ - 30July 2013

اجر معنوی روزه داران مرزبان مجاهدتی بزرگ است / حراست از مرزها در هوای سوزان شمالی کشور در این ماه مجاهدتی مضاعف است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "غلامنبی کوهکن" ضمن بازدید از یگانهای نوار مرزی هنگ زابل، در تعدادی پاسگاه و برجکهای مرزی حضور یافت و ضمن بررسی میزان آمادگی کارکنان، با جمعی از مرزداران روزهدار به گفتگو نشست.

وی با برشمردن فضایل ماه مبارک رمضان از مرزداران خواست تا از لحظه لحظه این ماه بزرگ بهره برده و قدر و منزلت آن را بدانند و از این ایام پربرکت در جهت تعالی روح معنوی و انسانی خود استفاده کنند.

سردار کوهکن روزهداری در شرایط سخت و دشوار و هوای گرم سیستان و همزمان، خدمت در لباس مرزبانی و حراست از مرزهای کشور را مجاهدتی مضاعف خواند و گفت: تنها خداوند از فضیلت و اجر معنوی شما مرزداران روزهدار آگاه است.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان همچنین از فعالیت مرزنشینان در حاشیه نوار مرزی بازدید کرد و در دیدارهایی چهره به چهره از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

وی خطاب به تعدادی از دامداران و کشاورزان مرزنشین که برخلاف خشکسالیهای موجود در استان توانسته بودند با همت و تلاش شبانهروزی به موفقیتهایی در این امر دست یابند گفت: فعالیت شما برای خودکفایی و قطع وابستگی محصولات کشاورزی و دامداری، زمینه رشد و تحقق حماسه اقتصادی را فراهم میکند که این اقدام ارزشمند شما در دورافتاده و بد آب و هواترین مناطق مرزی کشور، نوعی جهاد فی سبیل ا... است.

سردار کوهکن در ادامه دستوراتی را خطاب به فرماندهان پاسگاههای مرزی جهت تسهیل و فراهم نمودن شرایط مناسبتر برای فعالیت کشاورزان و دامداران صادر کرد و افزود: مرزنشینان این منطقه از کشور، سالهای سال در حراست از حریم مرزهای این آب و خاک در برابر متجاوزان و غارتگران ایستادگی کردهاند و لذا بر شماست تا با جلب مشارکت مرزنشینان در مدیریت مرز، زمینه دلگرمی و همکاری بیش از پیش آنها را فراهم نمایید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار