انفجارهای امروز عراق 50 کشته بر جای گذاشت

به گفته مقامات امنیتی و پزشکی عراق در پی انفجارهای متعدد امروز در این کشور حدود 50 تن کشته شدند و تعداد زیادی دیگر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳ - 29July 2013

انفجارهای امروز عراق 50 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، با تداوم خشونت ها در عراق و در پی بمب گذاری های انجام شده امروز در مناطق مختلف این کشور حدود 50 تن کشته شده و افراد زیاد دیگری نیز زخمی شده اند و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته است.


به گزارش "المنار" لبنان، از امروز صبح 11 خودروی بمب گذاری شده در نه نقطه مختلف در بغداد پایتخت این کشور و انفجارهای دیگری در دیگر شهرهای این کشور 50 تن کشته شدند و  بیش از 200 تن دیگر نیز زخمی شده اند.
شایان ذکر است در روز گذشته نیز 11 پلیس کرد در شمال عراق در اثر انفجار خودرویی بمب گذاری شده کشته شدند که حکایت از کشیده شدن ناامنی ها به مناطق کردنشین عراق که از وضعیت امنیتی مناسب تری برخوردارند بودند، دارد.


در این رابطه همچنین المنار در گزارش خود بیان داشته است به دلیل افزایش حمایت برخی کشورهای منطقه از گروه های تروریستی در عراق، این گروه های فعالیت های خرابکارانه خود را در این کشور دچار بحران افزایش داده و طی هفته های اخیر نیز هم نیروهای امنیتی و هم افراد غیرنظامی را هدف خود قرار داده اند

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار