خاطرات رزمندگان سوری موضوع کتاب جدید سعید عاکف

نویسنده کتاب "خاک‌های نرم کوشک" از نگارش و آماده‌سازی کتابی جدید با موضوع سوریه و مظلومیت مردم وی طی درگیری‌های اخیر تروریست‌ها در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ - 11April 2014

خاطرات رزمندگان سوری موضوع کتاب جدید سعید عاکف

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سعید عاکف" از مقدمهچینی و نگارش اولیه کتابی با موضوع سوریه خبر داد و گفت: چندی پیش به سوریه سفر کردم که رهآورد این سفر، کتابی است با محوریت سوریه و مظلومیت مردم این منطقه. در این اثر شرح آنچه که دیدهام را به نگارش درآوردهام.

وی افزود: تاکنون اخبار متعددی از مردم سوریه و کشتارهایی که توسط تروریستها در این منطقه میشود، توسط رسانههای داخلی و خارجی پخش شده است، اما وقتی در منطقه و در میان مردم قرار میگیرید، متوجه تفاوتهای میان آنچه شنیدهاید با آنچه را که دیدهاید میشوید.

این نویسنده یادآور شد: قصد داشتم این اثر را به نمایشگاه بیست و هفتم کتاب تهران برسانم، اما مشغولیت بر تدوین و آمادهسازی «شام برفی»، اولین کتاب در مورد سوریه که به قلم محمد محمودی نورآبادی نوشته شده است، مانع از اتمام این کتاب شد. این اثر در قالب گزارشها و شرح وقایع سوریه نوشته خواهد شد. در کنار این گزارشها، خاطراتی از رزمندگان نیز تدوین و منتشر خواهد شد.

سعید عاکف که در حوزه ادبیات پایداری یکی از صاحبنظران است، پیش از این بیشتر با کتاب «خاکهای نرم کوشک» شناخته میشد. کتاب خاک های نرم کوشک منتخبی از خاطرات خانواده و همرزمان شهید عبدالحسین برونسی در مورد ویژگیها و خصوصیات شهید است.

کتاب با ارائه یک زندگینامه فشرده و مختصر از شهید برونسی به نقل خاطرات اطرافیان، آشنایان و همرزمان ایشان پرداخته و 70 روایت کوتاه و خواندنی از ابعاد شخصیتی و زندگانی این فرمانده نقل میشود. هر خاطره نقل شده در مورد شهید با یک عکس از شهید همراه است. این اثر در ایران مخاطبان فراوانی داشت که بعد از ترجمه به زبان عربی در میان عربزبانها نیز مورد توجه قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار