همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا

پیکر ۳ شهید گمنام فردا در تهران تشییع می‌شود

فردا همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، پیکر مطهر ۳ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده‌‌اند، طی مراسمی تشییع و در مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به خاک سپرده می‌شوند.
کد خبر: ۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ - 12April 2014

پیکر ۳ شهید گمنام فردا در تهران تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فردا ۲۴ فروردین ماه ۹۳ همزمان با وفات حضرت امالبنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، پیکر مطهر ۳ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شدهاند طی مراسمی تشییع و در مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم وداع با پیکرهای طیبه این شهیدان، امشب ۲۳ فروردین۹۳ همزمان با شب وفات حضرتام البنین(س) بعد از نماز مغرب و عشا همراه با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(س) در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در بلوار مرزداران برگزار میشود.

همچنین مراسم تشییع، ساعت ۹: ۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه آغاز خواهد شد و طی این مراسم پیکر مطهر این شهدا از مقابل مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در بلوار مرزداران با حضور جمعی از فرماندهان پلیس و عموم مردم شهید پرور تهران آغاز شده و در ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی واقع در شهرک آزمایش به خاک سپرده خواهند شد.

پیکر این سه شهید گمنام ۱۸، ۱۹ و ۲۱ ساله که در عملیات خیبر به شهادت رسیدهاند طی عملیات تفحص در جزیره مجنون کشف شدهاند.

طی اعلام سردار "سید محمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به پاس تلاشها، زحمات و خدمات مخلصانه و مجاهدانه پلیس راهنمایی و رانندگی در طول سال به ویژه در نوروز ۹۳ پیکرهای طیبه سه تن از شهیدان گمنام دفاع مقدس در مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار