راوی دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

شهدای منطقه طلائیه با توسل به حضرت عباس(ع) تفحص شدند

سرگرد فتحی از راویان دفاع مقدس با اشاره به شناسایی بیش از 300 شهید در منطقه طلائیه و گفت: شهدای منطقه طلائیه با توسل به حضرت عباس(ع) تفحص شدند.
کد خبر: ۱۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲ - 13April 2014

شهدای منطقه طلائیه با توسل به حضرت عباس(ع) تفحص شدند

سرگرد حسین فتحی از راویان دفاع مقدس هوانیروزبا معرفی منطقه طلائیه و رشادت های رزمندگان اسلام به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در شروع جنگ یکی از محورهای عملیاتی طلائیه بود که در محل دژ جمهوری بسیاری از رزمندگان موقع عبور از این محل شهید شده و ترکش خوردند.
 
وی تصریح کرد: بنابر آمار اعلام شده از سوی عراق یک میلیون و 200 هزار گلوله در این منطقه به سمت رزمندگان اسلام پرتاب شده است.
 
راوی دفاع مقدس  با معرفی خاطره ای از منطقه طلائیه گفت: در محل فعلی حسینیه طلائیه نیروهای تفحص به دنبال پیدا کردن شهدا بودند که موفق به این کار نمی شوند، بنابراین آنها با قرائت زیارت عاشورا به حضرت عباس(ع) و امام حسین(ع) متوسل شده و سرانجام دو شهید به نام های عباس امیری و ابوالفضل ابوالفضلی با دستان قطع شده در این منطقه تفحص می شوند و نام این منطقه را به نام حضرت عباس(ع) مزین می کنند.
 
سرگرد فتحی با بیان اینکه پس از این کرامت شهدای دیگری در این منطقه تفحص شدند، افزود: به روایت سردار باقرزاده 84 شهید در منطقه حسینیه طلائیه تفحص شدند و 300 شهید نیز در حوالی این منطقه شناسایی شدند.
 
 

نظر شما
پربیننده ها