گرامیداشت هفتمین روز عروج شهید محسن صابر

مراسم گرامیداشت هفتمین روز عروج ملکوتی جانباز شهید حاج محسن صابر در مسجد امام حسین(ع) شهرک دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 12April 2014

گرامیداشت هفتمین روز عروج شهید محسن صابر

عباسی از همرزمان شهید صابر در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: به همت امور ایثارگران شهرداری منطقه 22 و همرزمان شهید، به مناسبت هفتمین روز شهادت مظلومانه جانباز  شهید حاج محسن صابر مراسم بزرگداشتی در مسجد امام حسین(ع) شهرک دانشگاه صنعتی شریف برگزار و ازمقام والای این شهید گرانقدر تجلیل می شود.

وی ادامه داد: این مراسم روز یکشنبه 24 فروردین از ساعت 16 تا 18 با حضور خانوده معظم شهید و  همرزمان و اهالی شهرک دانشگاه برگزار خواهد شد.

حاجمحسن صابر متولد سال ۱۳۴۲ و در سال ۱۳۶۲ بر اثر انفجار تلههای انفجاری نیروهای ضدانقلاب و جریان کومله پای راست خود را از دست داد. وی در جریان عمل در یک بیمارستان صحرایی در معرض تزریق خونهای آلوده واردشده به کشور توسط  شرکت فرانسوی”مریو” در سالهای جنگ تحمیلی قرار گرفت.

پس از این عمل جراحی وی برای مدتی در بیمارستان سینا در حسنآباد تهران مورد مداوا قرار گرفت. بعد از آن در جریان حضور در جبهههای جنگ در خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه در عملیات بیتالمقدس۷ از ناحیه نخاع مجروح شد. درسال ۱۳۶۲ برادر بزرگش بهنام رضا صابر در منطقه پنجوین عراق به شهادت رسید و برادر دیگرش حسین صابر نیز جانباز ۴۵ درصد است.

او چندی پیش به دلیل مشکلات جسمانی به کما رفت. این جانباز جنگ تحمیلی که چند هفته پیش برای پیوند کبد عازم شهر شیراز شده بود بعد از اعلام نظر کمیسیون پزشکی موفق به انجام این پیوند نشد.

حاج محسن پس از تحمل 30 سال درد و رنج جانکاه سرانجام روز یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۳ به درجه رفیع شهادت نائل شد و به خیل شهدا پیوست. پیکر مطهر این شهید والامقام در قطعه 28 بهشت زهرا (ع) آرام گرفت.

گفتنی است از این شهید سرافراز یک دختر 7 ساله بهنام «نرگس » به یادگار مانده است.

نظر شما
پربیننده ها