مومنی شریف در گفت و گو با دفاع مقدس مطرح کرد

حوزه هنری با رویکرد جهادی به موضوعات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌پردازد

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هشدارهای مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس سنگینی بار مسئولیت را بر دوشمان چند برابر می‌کند.
کد خبر: ۱۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ - 12April 2014

حوزه هنری با رویکرد جهادی به موضوعات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌پردازد

محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به فعالیتهای حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در راستای احیای زوایای مختلف گنجینه دفاع مقدس اذعان کرد: مهمترین ماموریت مجموعه حوزه هنری سازمان تبلیغات در سالهای گذشته حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بوده که در این رابطه تلاش کرده ایم پیشگام باشیم.

مومنیشریف یکی از دستاوردهای حوزه هنری در سال های اخیر را جلب اعتماد مردم دانست و اظهار کرد: مجموعه حوزه هنری در سال های گذشته توانسته است به تجربه خوبی در همه زمینه های هنری برسد، همچنین مردم این مرکز را به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد می شناسند.

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز به جایگاهی رسیده ایم که تلاش می کنیم آثارمان را با بالاترین تعداد و تیراژ و بهترین کیفیت به جامعه عرضه کنیم.

وی در رابطه با هشدار مقام معظم رهبری راجع به تحریف شخصیت های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما خود را مخاطب دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری می دانیم، هشدارهای ایشان سنگینی بار مسئولیت را بر دوش ما چندبرابر می کند.

مومنیشریف در ادامه افزود: همکاران ما در حوزه هنری مرکز تهران و شهرستانها در پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری مشغول فعالیت فرهنگی و هنری هستند.

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رویکرد این مرکز در سال جدید را تاکید بر مطالبات مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: حوزه هنری در سال جدید با رویکرد جهادی به موضوعات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

وی در ادمه ضمن ابراز امیداوری از محقق شدن برنامه های حوزه هنری اذعان کرد: امیدوار هستیم در سال جدید شرایطی را فراهم کنیم که مردم بتوانند به راحتی به آثار دفاع مقدس دسترسی داشته باشند.

مومنی اولویت های اجرایی این مرکز را تکمیل پروژه های مهم حوزه دانست و اعلام کرد: ایجاد شبکه تلویزیونی سوره، ایجاد حوزه هنری کودک و نوجوان، تاسیس فروشگاه های معتبر آثار فرهنگی در استانها مهمترین اولویت های سال جدید با رویکرد جهادی خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار