حجت‌الاسلام صدیقی در یادواره شهید صیاد شیرازی:

شهادت صیاد موجب تضعیف جریان غرب‌گرا شد

امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت صیاد شیرازی فضای جدیدی را در تضعیف جریان غربگرا و تقویت متدینین جامعه ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶ - 12April 2014

شهادت صیاد موجب تضعیف جریان غرب‌گرا شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مراسم پانزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد، با بیان اینکه شهید صیادشیرازی انسانی با بصیرت، مؤمنی با معرفت و عنصری با عبادت بود، اظهار داشت: بینش علوی، بینش اسلام ناب در ارتباط با مدافعان، مرزبانان، دیدهبانان، کفرستیزان و غیورمردانی که برای امنیت جهان اسلام خدمت میکنند جایگاه ویژه و مرتبه بالایی دارند.

حجتالاسلام صدیقی ادامه داد: ارتش علوی و ولایی که زیر پرچم توحید است فرمانده آنها ولی خداست، ارتشیان جایگاه خاصی در عالم دارند و آنها اولیاءالله هستند.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جایگاهی که شهید صیادشیرازی باز کرد یک جایگاه جدید بود، اظهار داشت: شهادت صیادشیرازی فضای جدیدی را در تضعیف جریان غربگرا و تقویت متدینین جامعه  ایجاد کرد.
صدیقی افزود: شهید صیاد مرد خدا بود. او بوی اویس، مالک و عمار را می داد. مدیریت ایشان در دوران دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس شهید صیاد را یک نظامی صرف نمیدید. ایشان یک انسان فرهنگی بودند.
 
وی تصریح کرد: شهید صیاد تنها الگوی یک نظام نیست بلکه الگوی میدان مدیریت و سیاست است. شهادت صیاد علاوه بر روشنگری، روح و توان جدیدی را ایجاد کرد و اقتدار ملت ما در بعد فرهنگی و سیاسی با خون ایشان اوج گرفته است.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملتی که ارتش ندارد، دولت آن نیز نمیتواند در صحنه بینالملل نقش داشته باشد، گفت: رونق مسئولان نظام به ارتشیان است و پیروزی ارتشیان صحنههای سیاسی را برای مسئولین فراهم میکند.
 
صدیقی در پایان اظهار داشت: صیادشیرازی، صید امام زمان(عج) و خدا بود و خدا صیاد را به سوی خود برد.
 
مراسم گرامیداشت پانزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیادشیرازی با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری، کارکنان ستاد ارتش و همرزمان آن شهید برگزار شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار