در آستانه روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت

دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خانواده شهیدان جوادنیا

حجت الاسلام شهاب مرادی در آستانه روز تکریم مادران و همسران شهدا در دیدار با خانواده شهیدان جوادنیا صبر و استقامت مادر شهیدان را نتیجه درس آموزی از مکتب حضرت زینب کبری (س) برشمرد.
کد خبر: ۱۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ - 12April 2014

دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خانواده شهیدان جوادنیا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در آستانه سالروز وفات حضرت امالبنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، حجت الاسلام "شهاب مرادی" با حضور در منزل شهیدان احمد، یونس، علی و محمد جوادنیا و در دیدار با مادر این شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده شهدا آنان را مایه سرافرازی کشور و انقلاب دانست.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صبر و استقامت مادر شهیدان را نتیجه درس آموزی از مکتب حضرت زینب کبری (س) برشمرد و افزود: کدام دستگاه و چه دانشگاهی میتواند خانوادهای تربیت کند که چهار فرزند آن شهید شوند؛ سرچشمه این صبر و عظمت را که چهار فرزند نازنین را با مقام شهادت تقدیم نظام و انقلاب کند؛ تنها میتوان در مکتب اهل بیت (ع) جستجو کرد.

مادر شهیدان جوادنیا نیز با بیان اینکه صبر و بردباری را مدیون اهل بیت (ع) است، افزود: حضرت صدیقه کبری(س) دست به قلب ما کشیده است و اهل بیت (ع) هستند که به من صبر دادند، هرچند در داغ فرزند مادر میسوزد، اما عشق به خدا جای عشق به فرزند را میگیرد.

وی با بیان اینکه از کودکی شهیدان جوادنیا با حضور در هیاتهای حسینی، درسهای مکتب اهل بیت(ع) را آموختند، به وصیت نامه آنان اشاره کرد و افزود: همه پسرانم خواهان شهادت بودند و از من خواستند تا صبور باشم و در تشییع آنها گریه نکنم تا دشمن شاد نشوند؛ عشق به خدا و اهل بیت (ع) آرامشی به من داده است تا بتوانم به وصیت آنها عمل کنم.

همچنین حجت الاسلام شهاب مرادی، مادر این شهیدان را به کوه صبر تشبیه کرد و افزود: دعای مادران شهدا پشتوانه نظام و انقلاب است و ما همه به دعای این بزرگواران نیازمندیم.

وی با بیان این مطلب که از خدا میخواهیم افرادی در این کشور مسئولیت بگیرند که قلبشان برای امیرالمومنین(ع) و فاطمه(س) بتپد، گفت: فضای امروز نیز فضای جنگ است و اتفاقا چون مانند هشت سال دفاع مقدس آتشی در کار نیست، فضا بسیار خطرناکتر از گذشته است؛ چون آن جنگ آشکار بود و وقتی پیکر شهیدی میآمد شجاعت وشهامت را افزون میکرد، اما جنگ امروز پیچیدهتر است و بازهم بار بر دوش ایثارگران و خانواده شهدا است.

شهاب مرادی با بیان اینکه در این رفت و آمدها از ایمان مادر شهید و از بیت الشهدا تبرک میجوییم، افزود: هرچه انقلاب اسلامی و نظام دارد از برکت خون شهدا، خانوادههای آنها و عاشقان اهل بیت(ع) است.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار