با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

همایش تکریم مادران و همسران شهدا آغاز شد

همایش تکریم مادران و همسران شهدا با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مولاوردی رییس مرکز امور زنان و خانواده و جمع کثیری از خانواده شهدا آغاز شد.
کد خبر: ۱۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ - 12April 2014

همایش تکریم مادران و همسران شهدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، زرین تاج بهرامی مادر شهید بهروز صبوری به عنوان اولین سخنران این مراسم که هم اکنون در تالار سیدالشهدا در حال برگزاری است، اظهار کرد: خوشحالم که بعد از 31 سال به فرزندم رسیدم و از مردم بوشهر هم تشکر میکنم.

وی افزود: هفت هزار شهید گمنام داریم که برای رسیدن مادران به این هفت هزار شهید دعا می کنم. 31 سال از بهروز دور بودم و 31 سال برای رسیدن به او دویدم. برای پیدا کردن او به سومار رفتم. آخرین بار به او گفتم دیگر طاقت دوری ندارم که بعد از مدتی خبر آمدن بهروز را شنیدم.

بهرامی تصریح کرد: چند وقت پیش به خرم آباد و به خانه سید جانبازی که در کما بود رفتم. از آن روز تا کنون برای بهبودی این جانباز جنگ تحمیلی دعا میکنم و از شما نیز تقاضا دارم برای او و همه جانبازان هشت سال دفاع مقدس دعا کنید.

وی در پایان گفت: پیدا کردن بهروز معجزه بود. 31 سال از پسرم دور بودم اما حال اینگونه به پایان رسیده و این همه سال دوری در پنج دقیقه جبران شده است. اکنون بهروز در نزدیکی منزل پدری اش در گلزار شهدای امامزاده حسن آرمیده است.

نظر شما
پربیننده ها