حجت الاسلام شهیدی خبر داد

پرداخت بخشی از معوقات ایثارگران در تابستان

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در مراسم گردهمایی مادران و همسران شهدا گفت: سعی ما بر این است با پرداخت مطالبات و معوقات نگرانی و دغدغه جامعه ایثارگری برطرف شود.
کد خبر: ۱۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ - 12April 2014

پرداخت بخشی از معوقات ایثارگران در تابستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهداء ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(ع) و با تشکر از مادران و همسران شهدا برای حضور در این مراسم، بیان کرد: با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی برای نامگذاری روز وفات حضرت ام البنین(ع) به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا سال هاست بنیاد شهید در سراسر کشور در این روز برنامه های ویژه ای تدارک می بیند و از این عزیزان تکریم می کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مادران و همسران شهدا در پشت جبهه ها نیز برای اقتدار و عزت کشور حضور فعال داشتند، گفت: امسال با نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری، بنیاد شهید برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های ویژهای دارد مانند برگزاری  مراسم  تجلیل از مادران و همسران شهدا که با فداکاری های خود در حال حاضر الگوی جامعه ما هستند.

حجت الاسلام شهیدی یکی از اولویت های بنیاد شهید را تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد و افزود: تعامل خوبی بین مسئولان و بنیاد شهید برقرار شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: از اولویت های دیگر ما قانون جامعه ایثارگری بود که  با دستور حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان سعی داریم امسال آن را اجرا کنیم.

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در موضوع سلامت، گفت: صندوقی به نام صندوق سلامت تشکیل شده است تا اگر بیمه نتوانست تمامی هزینه های درمانی ایثارگران را تأمین کنند بتوانیم باقی آن را از صندوق سلامت تأمین کنیم.سعی ما بر این است تا با پرداخت مطالبات و معوقات نگرانی و دغدغه جامعه ایثارگری برطرف شود.

وی در پایان افزود: تلاش داریم تا با توانمند سازی ایثارگران و به خصوص جانبازان در استان ها در راستای اشتغال زایی این عزیزان اقدامات لازم را انجام دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار