زندگینامه فرمانده کل سپاه از شبکه مستند پخش می‌شود

زندگینامه سردار سرلشگر "محمدعلی جعفری" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب مجموعه "ما نیز روزگاری" در دو قالب بازسازی نمایشی و روایت مستقیم در شبکه مستند سیما تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰ - 14April 2014

زندگینامه فرمانده کل سپاه از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حاجعلی محمدی" تهیه کننده و کارگردان مجموعه "ما نیز روزگاری" با بیان این مطلب گفت: این مجموعه با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیتهای برجسته انقلاب در شبکه مستند تولید میشود و پیش از این به زندگی "عزت الله مطهری" و "محسن رفیق دوست" پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه قصد داشیم زندگی آقایان سرحدیزاده و احمد احمدی را هم به تصویر بکشیم، اما به خاطر مشکلات جسمی این افراد از ساخت این برنامهها منصرف شدیم، افزود: هم اکنون مراحل پیش تولید مستند زندگی سردار سرلشگر محمد علی جعفری را سپری میکنیم که همانند مستند زندگی محسن رفیق دوست در کنار روایت سردار جعفری از خاطراتشان، بخشهای نمایشی که صحنههایی از این خاطرات را در بر دارد نیز بازسازی میشود.

محمدی اضافه کرد: همچنین قرار است در قالب "ما نیز روزگاری" به زندگی جواد منصوری رییس حزب ملل اسلامی نیز بپردازیم و البته با مهدی غیوران و همسر او هم مذاکراتی شده که در صورت موافقت آنها ممکن است به طور همزمان ساخت این سه مجموعه را پیش ببریم.

"ما نیز روزگاری" که با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیتهای برجسته انقلاب در شبکه مستند سیما تولید میشود، در سری قبلی این مجموعه ۳۰ قسمتی ۳۰ دقیقهای، روایتی متفاوت از زندگی عزت الله مطهری به تصویر کشیده شد. همچنین در ۴۱ قسمت خاطرات کودکی تا نوجوانی، فعالیتهای سیاسی، مبارزههای انقلابی و فعالیتهای محسن رفیق دوست چهره شناخته شده سیاسی کشور در سالهای انقلاب، از زبان خودش روایت شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار