سردار نقدی:

فیلم "چ" نشان دهنده وحشت دشمنان از ولایت فقیه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مبارزه گسترده و همه جانبه‌ی زورگویان بین المللی با ولایت فقیه بخاطر قدرت بسیج کنندگی ولایت و نفوذ عمیق امامت در دل امت اسلامی است که در فیلم چمران بخوبی نمایش داده شد.
کد خبر: ۱۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ - 15April 2014

فیلم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفین طی گفتگویی پیرامون فیلم سینمایی "چ" گفت: باید به آقای حاتمی کیا بخاطر فیلم خوب و ارزندهاش تبریک گفت. این فیلم مزیتهای زیادی دارد از جمله صداقت و امانتداری در بیان واقعه تاریخی، نشان دادن نقش ایثارگرانه بسیجیان محلی و مقاومت جانانه پیشمرگان مسلمان کرد با همه اهل و عیال و کودکان در مقابل مزدوران اجنبی.

سردار نقدی ترسیم سلحشوری پاسداران غیور مهاجر را از دیگر مزایای این فیلم دانست و تصریح کرد: به تصویر کشیدن چهره واقعی شهید چمران صلح طلب اما شجاع مزیت دیگر این اثر هنری میباشد همانطور که امام خامنهای در وصف دیپلماسی انقلاب فرمودند: "لطیفتر از حریر و برندهتر از شمشیر."

وی با بیان اینکه علاوه بر کارهای محتوایی در این فیلم، کارهای فنی، بازی گرفتنها و جلوههای ویژه هم بسیار خوب است، افزود: اما اوج این اثر ماندگار سینمای ایران جایی است که جبهه گره خورده و به بن بست رسیده با یک پیام زیر و رو میشود و محاصره مردم و رزمندگان پاوه با صدور بیانیه چند خطی امام خمینی(ره) با فرار عوامل استکبار در هم میشکند و عظمت و قدرت ولایت فقیه به نمایش در میآید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: همین صحنه کافی است که دریابیم چرا آمریکا این قدر از ولایت فقیه وحشت دارد، چرا در کشور این قدر علیه روحانیت و ولایت توطئه میشود؟ چون آمریکاییها و پیش از آنها اروپاییهای ظالم میدانند تا وقتی ولایت هست و محوری حقیقی و فطری برای تمرکز قوای ملت وجود دارد جایی برای حاکمیت ظالمانه آنها وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون عدم باور بعضی جوانان که بعد از دیدن این فیلم میپرسند آیا واقعاً با یک پیام کوتاه امام خمینی(ره) اینطور دشمن فرار کرد؟ اظهار داشت: این سوال جوانان، ارزش فیلم "چ" را در انتقال این واقعیت تاریخی به نسلهای آینده بیش از پیش نشان میدهد که غربیها برای هجوم به ولایت فقیه؛ مدعی دموکراسی، آزادی و حقوق ملت میشوند در حالیکه با این هجوم میخواهند ستون اصلی قدرت مردم و ضامن آزادی مردم را از بین ببرند و راه را برای سلطه خودشان باز کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان این گفتگو بیان کرد: دعا میکنیم آقا ابراهیم سالها بماند و توفیق ساختن چنین فیلمهایی را داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار